Een koe is geen kangaroe
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als je HCC lid bent kost het verzekeren van pc spul per jaar maar 55,-!!!Op zaterdag 10 juni 2000 10:21 schreef devilman het volgende:
weinig,<BR>verzekeren. en volgens mij niks mee
Als ik een pc nodig heb op school: kijken welk lokaal ingeroosterd staat voor jouw klas: iemand die er niet hoort....*KICK*.
Verwijderd
Zoéén heb ik ook maar dan met een Celeron 550 CPU en 128 MB.Op vrijdag 09 juni 2000 19:01 schreef Jorik het volgende:
Ik heb net een nieuwe gekocht voor school. Ik was die slome dingen op school zat. En steeds dat geklooi met registreren en telkens alles op schijfje opslaan... bah. Nou lekker een laptop. Het is een:<P>Acer Travelmate<BR>Celeron 466<BR>64 mb sdram<BR>12,1" TFT<BR>4,8 Gb harddisk<BR>24 speed cd-rom<BR>56 kb modem intern
Krijg binnenkort eentje met een 14" scherm en een DVD-speler.
Verwijderd
Ik programmeer erop, gaat perfect hoor, zolang je tenminste maar een scherm hebt wat 1024x768 aankan, dan gaat het prima.Op zaterdag 10 juni 2000 01:08 schreef The - DDD het volgende:
Ik zie een lap-top als een veredelde tiep machine.<P>Er verslagen op tikken gaat prima, maar veel meer vind ik ze niet geschikt voor.<P>Komt door de kloterige beeldschermen van de meeste lap-tops. Tenzij je genoeg geld hebt voor een hele dure. Maar ja wie geeft dat nou?
Laptop van pap rippenOp vrijdag 09 juni 2000 18:57 schreef LL Koelkast het volgende:
Ik zou weleens willen weten wie hier voor volgend jaar een laptop gaat kopen voor school. Je hebt nou allemaal van die laptop projecten enzo, maar wat doen jullie?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom reageren jullie allemaal op een topic van 9 juni 2000?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nog niet helemaal wakker zeker: we leven in 2001!!;)Op vrijdag 09 juni 2000 22:58 schreef Sikkie het volgende:
Hoe weet je trouwens die specificaties van de generatie 2000 laptop nu al?
met die winkelwaardes die ze op school melden .. want vaak scheelt het maar een paar honderd gulden in plaats van een paar duizend
Jah damn da''s echt een goeie aanbieding!Op dinsdag 01 mei 2001 23:16 schreef MadMax het volgende:
Als je een echt laptop wilt kopen ga dan voor de DELL Inspiron 8000 1GHz met de GeForce2Go videokaart. Dan heb je geen desktop PC meer nodig. Kan je alles doen op je laptop incl. gamen!
Ik bedoel dus de XT versie
en als je de 900 Mhz neemt scheeld het 300,-
weet iemand het verschil tussen die toetsenborden?
op de site kan ik er 2 kiezen.
Dit maakt nix uit, er zijn mensen die wel eens van de search gebruik maken, en dus vul ik nog ff wat info aan.Op dinsdag 01 mei 2001 22:23 schreef Gizz het volgende:
Uh guyz, 1 vraagje.
Waarom reageren jullie allemaal op een topic van 9 juni 2000?
En voila...zie eens wat een reacties weer