De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmmz, dit werkt dus niet heh? De volgende keer kun je beter een wat duidelijkere topicnaam bedenken, maar enfin laten we daar vooral niet te lang op doorgaan. 
Iig zal je toch meer informatie moeten leveren dan dit nogal sumiere stukje. Probeer zo precies mogelijk te vertellen wat je hebt aangesloten en vooral hoe. Daarnaast moet je ook aangeven wat er allemaal gebeurd als je de PC aanzet. Je kunt iig wel zelf controleren of het de voeding is die aangaat, of dat het een andere ventilator is, die je hoort. Mare meer info is gewoon echt noodzakelijk.
Iig zal je toch meer informatie moeten leveren dan dit nogal sumiere stukje. Probeer zo precies mogelijk te vertellen wat je hebt aangesloten en vooral hoe. Daarnaast moet je ook aangeven wat er allemaal gebeurd als je de PC aanzet. Je kunt iig wel zelf controleren of het de voeding is die aangaat, of dat het een andere ventilator is, die je hoort. Mare meer info is gewoon echt noodzakelijk.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Vinnik nou ookOp woensdag 30 mei 2001 01:44 schreef FoolZero het volgende:
Hmmz, dit werkt dus niet heh? De volgende keer kun je beter een wat duidelijkere topicnaam bedenken, maar enfin laten we daar vooral niet te lang op doorgaan.
hep ook zo''n probleem met een oude (in elkaar geprikte) pc... maar... dat wil ik zelf oplossen
Het is gebeurt met een t dus.Op woensdag 30 mei 2001 01:11 schreef nhojnavslig het volgende:
Hallo iedereen, ik heb een systeem in elkaar "gestoken" maar als ik nu de stekker in het stopcontact steek, gebeurd er niets ?
het enige wat ik hoor is een kort geluid, volgens mij uit de voeding,meer gebeurd er niet? Waar kan ik de fout zijn ingegaan, heeft iemand een idee.
Het gaat om een A-Open kast met een 300W voeding, een MSI K7T Turbo moederbord, en een AMD T-Bird 900 proc.
Bij voorbaat dank; John
Plug alle flatcables en troep eruit, alleen de voeding van het moederbord aansluiten.
Als ''ie dan nog steeds niet opstart is het moederbord kapot.