De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
staan zo''n 10/11 kaarten in.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Of een wat cheapere x-fire van terratecOp dinsdag 29 mei 2001 22:30 schreef rogi het volgende:
creative soundblaster 5.1 reteel
In my dreams...
* Freggel_United is blij met zijn Live! value
By each crime and every kindness, we birth our future
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
niet zo duur ook....
verslaat de SoundBlaster Live! en is goedkoper.
ik verwacht hem in de komende twee maanden op de NL markt.
Qua geluidskwaliteit, telt twee keer
Prijs
Ik zou zelf voor de Live 5.1 kiezen...maar als je een echte freak bent dan moet je natuurlijk de platinum 5.1 hebben
Throw me a freakin' bone here
Geluid is goed, ondersteund A3D en EAX dus ook voor games zit je prima.
Nou euhm, ik heb toch liever een hele collectie verschillende software (bij de terratex Xfire) dan een superuitgebreid menu waar alles driedubbel opstaat en waar je in verdwaalt.Op woensdag 30 mei 2001 00:44 schreef rnmt het volgende:
Ik zou gewoon voor een Soundblaster gaan...puur voor de prachtige software die erbij geleverd wordt!!
Ik zou zelf voor de Live 5.1 kiezen...maar als je een echte freak bent dan moet je natuurlijk de platinum 5.1 hebben
Ik heb dus de Xfire. Die ''roeleert''
Pro''s:
* A3D EN EAX
* Goedkoper
* Digitale uit of ingang(zelf nog geen ervaring mee...)
* Twee CD-rom geluidsingangen. Handig voor als je een brander en gewone CDrom hebt.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Heeft digitale in en uitgang .. supergoed kaartje
Verwijderd
niet nemen in combo met via chip
ik zelf heb dus soundblaster live player 1024 en appart kaartje voor digitaal in\uit is wel cloon
Verwijderd
als het gewoon voor games en muziek is
kan je ook een goedkoop sb 128 kopen
werken perfect hoor
digitaal in en uit via glas , 6 boxen kun je er op aansluiten dezelfde chip wordt gebruikt als bij de x-fire zodat het ook werkt onder w2k
sb live here comes terratec