[BC3] dvd inbouw, hoe???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nu heb ik een a open dvd1240 pro 12 x 40 en nu heb ik hem net zo aangesloten zoals me cdrom daarvoor zat maar nu doet hij niks en hij wordtook niet automatisch herkent in windoows?>??

ik kreeg toen ik heb kocht geen opstartcd ofzo met software alleen die dvd drive in een zakje

kan iemand me helpen hoe ik verder moet?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03
staan de jumpers goed...?

• BC3 Victim
Heb je de cdrom er ook bij aangesloten, zo ja heb je die jumper dan ook verandert?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
nee cdrom eruit writer bleef erin. heb maar 2 cdrom plekjes.

als die jumper boven slave staat moet hij dan op slave software matig zeg maar

• BC3 Victim
Zoek maar uit hoor ga geen twee topics bijhouden.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dubbelposcht.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1