AT-stekker, voor oudere AT mobo''s toch?
heb ik ook in me kast zitten. een vriend van mij zei dat die bedoeld zijn voor AT mobo''s
edit:
iemand was me weer eens voor
iemand was me weer eens voor
Verwijderd
volgens mij ookOp dinsdag 29 mei 2001 21:20 schreef wipe-out het volgende:
AT-stekker, voor oudere AT mobo''s toch?
AT stekker...
althans de helft ervan?
* DeTjuk heeft zelf 2 van zulke stekkers aan een oude voeding zitten
althans de helft ervan?
* DeTjuk heeft zelf 2 van zulke stekkers aan een oude voeding zitten
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Die goeie ouwe tijd (maar 4 jaar terug) was dat nog de standaard hoor. AT mobo''s.
Ik denk dat je gelijk hebt.Op dinsdag 29 mei 2001 21:20 schreef bakdozium het volgende:
das een aux 12 volt stekker (voor in servers)
Voor de workstation/servermobotjes die wat meer sap nodig hebben.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Das voor een AT bordje.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Meestal zijn het er 2 en staat er P8 en P9 op.
Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ
Verwijderd
Extra voedingsstekker voor bepaalde mobo''s.
Naast de std ATX-plug wil zo''n mobo ook nog een extra voeding op een andere plaats.
Anders loopt er namelijk teveel vermogen door de sporen op het mobo vanaf de ATX-plug helemaal naar de stroomvretende onderdelen die ver van de ATX-connector afzitten (gevolg=doorbranden en bv ook storing van dichtbij liggende onderdelen).
Bv een extra voedingsconnector vlakbij de AGP-poort of (onboard) SCSI-controller.
Werkt dus stabiliteitsverhogend.
Naast de std ATX-plug wil zo''n mobo ook nog een extra voeding op een andere plaats.
Anders loopt er namelijk teveel vermogen door de sporen op het mobo vanaf de ATX-plug helemaal naar de stroomvretende onderdelen die ver van de ATX-connector afzitten (gevolg=doorbranden en bv ook storing van dichtbij liggende onderdelen).
Bv een extra voedingsconnector vlakbij de AGP-poort of (onboard) SCSI-controller.
Werkt dus stabiliteitsverhogend.
Affirmative...Op dinsdag 29 mei 2001 21:20 schreef bakdozium het volgende:
das een aux 12 volt stekker (voor in servers)
Oude IBM Dozen wilden ook nog wel es een extra voedingsstekkertje hebben voor de raiserboards... Je leert nog es wat bij de DJO
By each crime and every kindness, we birth our future
Pagina: 1