Ultima Online 2nd Age

Pagina: 1
Acties:

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Wat vinden mensen van dit spel, en zijn er mensen die er aan meedoen.
Ik vind het echt een super spel, alleen is het een beetje duur.

Verwijderd

UO Rules man!
Vertel eens wat over jezelf!
Ik ben een (nog steeds Apprentice) Mage op de Lake Superior server onder de naam Lone Starr, mijn hoogste skills zijn Magery, Bowcraft/Fletching, Lumberjacking en Wrestling. Wie ben jij?

Verwijderd

OU is het helemaal.
Elke avond op de europa server in Trinsic onder de naam Sci-Fi, ben nu expert warrior

Verwijderd

Ultima Online is gewoon DE GAME! echt fantastisch. (tip: voor 40 piek ligt ie bij de mediamarkt in Rotterdam. :)) Als je geen kabel hebt (zoals ik :'() ben je inderdaad wel flink wat geld kwijt ervoor (22 piek in de maand abo (eerst maand zit bij het spel als je het koopt) + je telefoonkosten....) maar daar krijg je wel een superlauwe game voor...

Als je het kan betalen moet je het zeker doen. (bijna elke avond te vinden in Trinsic op de Europe server onder de naam 'Lynx' ;)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Nou ik kan je een ding zeggen en dat is dat UO echt ongelooflijk leuk is om te doen. :P

Ik heb het ook (en kabel >:)). Dus ik speel het af en toe wel eens.

BTW je hoeft niet te betalen als je UO wilt spelen!!!!!! Er bestaan namelijk "Shards" waar je een login voor kan krijgen bij bepaalde personen en dan kan je ook UO spelen op basis van diegene zijn regels.
Kijk anders maar eens op (uox.stratics.net)
:)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD