[BC3] Er is een klachtensite over Gistron geopend

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Twee gozers hebben op eigen initiatief een klachtensite geopend over het Duitse bedrijf Gistron MBH. Gistron levert veel aan Nederlanders via internet. Ze zijn niet altijd even goed. Deze jongens waren niet tevreden en hebben www.gistron.nl geregistreerd en er meteen een klachtensite van gemaakt. Gistron was blijkbaar vergeten zijn naam in Nederland te registreren.
Leuke site!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Staan anders overwegend positieve berichten over Gistron hier op de Shop survey.
Heb zelf ook alleen maar goede ervaringen.

Maar toch wel funny zo''n actie :+ , ben benieuwd of Gistron gaat proberen die site-naam te claimen...

Verwijderd

Ja, niet om het een of ander, maar ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met de sjop. Zondag HD besteld, maandag bevestiging via e-mail, vandaag (dinsdag) geleverd via TNT. En hij doet het. De HD dus.. En hij was daar het gunstigst geprijsd: 445,- incl rembours...

Verwijderd

ik ook alleen maar goede dingen met die zaak! 2 maal wat besteld en binnen 2 dagen werkend thuis! Niks te klagen!

Verwijderd

Ik heb er 2 switches besteld en een IBM hd, die heb ik snel geleverd gekregen, en omdat de prijzen gezakt waren had ik hem (zonder verdere mededeling) ook goedkoper gekregen!!

ik ben er wel tevreden over!!

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Ik ben ook erg tevreden over Gistron, weet niet wat iedereen altijd loopt te zeuren. Al 2x CDR''s besteld en 1x 256mb RAM. Met de RAM waren in het begin even problemen maar in een kort telefoongesprek werd mijn probleem snel opgelost door Gistron.

Dat dan weer wel......

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik ben ook erg tevreden over gistron. Twee keer wat besteld en binnen een paar dagen thuis bezorgt, en lekker goedkoop. Hier geen klachten...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ook hier alleen maar positieve dingen... snel en goedkoop.. Ik begrijp eigenlijk niet waarom ze een klachtensite opzetten :?

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat er alleen maar positieve dingen op komen. Dus zal Gistron de site echt niet uitkopen :D

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik ben ook bijzonder tevreden over Gistron...
Niks slechts over ze te zeggen.
Ze geven nu dus ook een bevestigings e-mail?
Netjes, deden ze eerder nog niet... ;)
Maar Gistron is prima hoor.

• BC3 Victim
mijn nieuwe moederbordje met mijn nieuwe amd''tje binnen 2 dagen in huis voor de goedkoopste prijs bij gistron

www.gistronrulez.nl:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:10
Ik vind het een wazige zaak. Volgens mij zijn de prijzen zo laag ivm. grijze import. Inkopen in Duitsland, verkopen in Nederland. Ik weet niet of het waar is en ik wil ze ook nergens van beschuldigen, maar er zijn winkels die zo handel drijven naar het schijnt. Je kan dan problemen met de garantie krijgen. Hp levert in NL geloof ik geen garantie en support op printers die niet in NL gekocht zijn (maar dat weet ik allemaal niet zeker).

• BC3 Victim
:)

Verwijderd

ik heb zelf nooit wat bij gistron gekocht
maar ik zie dat de meeste anti-berichten ongegrond zijn

komt weer terug op dat sucks en roels en meelopen verhaal

stelletje teringpubers moeten eens ophouden

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37
alle negatieve verhalen zij inderdaad of service gerelateerd ( wat langer wachten ) of hele vage hardware klachten. Ik lees bevoorbeeld over een man waarbij een mobo 3X (!!!) dood zou zijn .. sure. Zo krijg ik op de helpdesk ook mensen aan de telefoon die zeker weten dat hun hdd dood is, gaan we kijken in de bios hebben ze daar lopen kloten: "ooh moet dat niet zo" |:(

ik heb het vermoeden dat dat soort mensen ook een groot deel van de ''problemen'' heeft.

Verwijderd

Gistron !?

nooit van gehoord
Pagina: 1