[BC3] Voeding + Fan

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja,

Ik vraag me nu iets af, ik heb namelijk een klein (mischien te klein) ventilatortje in mijn kast gebouwd (meer om te kijken of het lukte dan voor goede koelresultaten).

Dat ventilatortje (eentje uit een andere, ouwe voeding) heeft 12 voltjes nodig. Okee, nu een probleempje.

Als ik nu kroonsteentjes zet op de draadjes van de voeding naar (bijvoorbeeld) mijn HD, en ik zet daar de ventilator op, krijgen ze dan beide voldoende power?

Alvast bedankt en
Greetzzz, ThaDuck

P.S.
(niet gaan zeiken als dit al ooit eerder behandeld is, want ik heb die info best snel nodig, en ik had geen tijd (en modemgeld) om die search-results allemaal door te spitten.)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

jawel, maar das wel erg slordig!

• BC3 Victim
Wa raad je dan aan?

Greetzzz, ThaDuck

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

splitstukje gebruiken en connector op je fan zetten, of solderen + mooi krimpkousje, maar das natuurlijk allemaal niet beter, maar wel veel mooier!

• BC3 Victim
Geen enkel probleem om het op die manier te doen (met kroonsteentjes). Natuurlijk is het beter om het te solderen..... En je HD krijgt ook gewoon genoeg voltjes, ik heb er namelijk ook een paar ouwe voedingskoelers aan verbonden....met kroonsteentjes :)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Effe bij Automat binnen lopen.
Ze hebben daar draadsplitters, deze worden o.a. gebruikt bij het bevestigen van de bedrading van een trekhaak, dus aansluitingen van de rem en knipperlichten.

And The Only One

Pagina: 1