[BC3] hééééééél goedkope inktcartridges

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
we hebben laatst voor 60,- twee zwarte en twee kleuren cartridges voor onze epson 880 gekocht :P

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:57

DaRoot

Some say...

hey dudes... gebruik Wecare hervullingen, die zijn goed. Kost voor een HP rond de fl 55,- en voor Epson de zwarte inkt (hou je vast) fl. 19,50!!!! :9~ Echt een schijntje...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik gebruik al ruim een jaar de cartridges van www.123inkt.nl en ben zeer tevreden. Daarom help ik die jongens ook een beetje door hier dit bericht te posten. Een zwarte Epson kost bij hun F 15.00 3 kleur en 3 zwart kost F 95.00

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• lnx
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06-2025

lnx

...

Op dinsdag 29 mei 2001 19:49 schreef DaRoot het volgende:
hey dudes... gebruik Wecare hervullingen, die zijn goed. Kost voor een HP rond de fl 55,- en voor Epson de zwarte inkt (hou je vast) fl. 19,50!!!! :9~ Echt een schijntje...
Ik heb Deskjet 660C van HP, heb ik altijd originele gebruikt, en ontdekte ik ook Wecare, en na 2x gebruiken was mijn printer naar de klote! Ze lopen leeg, en je hele printer zit vast!!!! :(

nu heb ik een epson 740 en ik bestel altijd bij 123inkt.nl. In een jaar tijd nog nooit problemen mee gehad!!
Ze versturen zelfs met accept giro, wat ik nog nooit heb gezien op internet. Je kan dus gewoon achteraf betalen. :7

neh mijn computers zijn niet goed genoeg om hier te noemen :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 20:27 schreef lnx het volgende:

[..]

Ik heb Deskjet 660C van HP, heb ik altijd originele gebruikt, en ontdekte ik ook Wecare, en na 2x gebruiken was mijn printer naar de klote! Ze lopen leeg, en je hele printer zit vast!!!! :(

nu heb ik een epson 740 en ik bestel altijd bij 123inkt.nl. In een jaar tijd nog nooit problemen mee gehad!!
Ze versturen zelfs met accept giro, wat ik nog nooit heb gezien op internet. Je kan dus gewoon achteraf betalen. :7
klopt !!! ze leveren ook nog eens binnen 24 uur !!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:24
Voor mijn Epson Stylus Photo 870 rekenen ze 55 voor de zwarte en 45 voor de kleuren. Wat dus precies dezelfde prijs is als bij de Memo die in de buurt is. Ze zijn dus niet overal goedkoop mee... :(

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 20:48 schreef Titanicfanatic het volgende:
Voor mijn Epson Stylus Photo 870 rekenen ze 55 voor de zwarte en 45 voor de kleuren. Wat dus precies dezelfde prijs is als bij de Memo die in de buurt is. Ze zijn dus niet overal goedkoop mee... :(
Net nog ff gekeken op memo.nl , ze kosten bij Memo 59,-voor zwart om 49,- voor kleur.

Belachelijk van Epson trouwens dat de zwarte duurder zijn dan de kleuren.

• Freggel_United
  • Laatst online: 01-07-2025
Zucht, inkt...

Wat is er gebeurd met de tijd dat je die cartridges gewoon voor 65 piek bij de kantoorboekhandel kon halen ? Een HP-600 serie patroon kost nu gewoon 100 piek, en dat is meer dan ik er voorover heb... ik tik wel een oude Laserjet II op de kop... Toners voor die dingen liggen zowat op straat :)

By each crime and every kindness, we birth our future

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 22:01 schreef Freggel_United het volgende:
Zucht, inkt...

Wat is er gebeurd met de tijd dat je die cartridges gewoon voor 65 piek bij de kantoorboekhandel kon halen ? Een HP-600 serie patroon kost nu gewoon 100 piek, en dat is meer dan ik er voorover heb... ik tik wel een oude Laserjet II op de kop... Toners voor die dingen liggen zowat op straat :)
Bij www.123inkt.nl kost ie maar F 75,-
Scheelt een geeltje !!!

• Freggel_United
  • Laatst online: 01-07-2025
Op dinsdag 29 mei 2001 22:09 schreef gerbenk het volgende:

[..]

Bij www.123inkt.nl kost ie maar F 75,-
Scheelt een geeltje !!!
Begint een beetje op spam te lijken, mijn waarde...

By each crime and every kindness, we birth our future

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Je moet bij Epson wel zorgen dat je de echte cartridges neemt, want die andere maken bijna allemaal je inktkoppen kapot.

Verwijderd

wat zijn jullie duur uit.

kleur voor Epson + Zwart 30 piek en nog orignele cardrigen ook.

Gewoon rechtstreeks bij Epson vandaan :9~

• QSYS
waar bestel je die dan bij Epson?
Gewoon als particulier?

• spok9
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Doe maar maar gewoon de hp cartridges, hoef ze nl. toch niet zelf te betalen >:)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• QSYS
Dat scheelt natuurlijk

• JT
  • Laatst online: 15:46

JT

VETAK y0

GVD....Voor de Stylus Color 680 hebben ze nix...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

tja, ze maken de printers goedkoop en vangen het geld terug van de inktcartridges. Terwijl inkt nog geen gulden per liter kost!!! (echt waar). Nu worden de cartrigdes nog bij de printer geleverd. Misschien krijg je straks dan wel wegwerpprinters, of ze worden er gewoon domweg niet meer bijgeleverd. Ik heb een setje van pelikan gekocht voor m''n hp670C. 1 adapter + 4 inkttankjes, geen gerotzooi, en voor minder dan 100 piek, dat zijn dus 4 inktcartrigdes voor 100 piek. En van HP 1x is al 85 piek, dus 4x 85....... :(

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 22:13 schreef onkruid71 het volgende:
Je moet bij Epson wel zorgen dat je de echte cartridges neemt, want die andere maken bijna allemaal je inktkoppen kapot.
Dit is een fabeltje dat door Epson zelf de wereld in is gebracht. Ik print gigantisch veel op mijn Epson 750, ik gebruik zo''n 7 zwarte en 5 kleuren cartridges per maand en mijn inktkoppen zijn nog steeds ok. Mijn printer is onderhand na 2 jaar wel aan vervanging toe (hij begint aan te lopen).
Ik denk dat jij je printer te lang uit laat staan, dan droogt de inkt in de spuitmondjes op en dan gaat inderdaad de kop kapot.

• BC3 Victim
Kreeg vandaag een berichtje van www.123inkt.nl dat ze de prijzen van de inkt weer verlaagd hebben. Er is een inkt? - oorlog aan de gang ?

Gerben

• Xandrios
  • Laatst online: 16:03
werd tijd ook :)

altijd die belachelijk hoge prijzen :(

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
Kost een cartridge nog fl 75,- :( is 15 piek goedkoper dan in de winkel.

Flickr | Lego collectie

• BC3 Victim
De printerfabrikanten houden de prijzen kunstmatig hoog. In de V&D vragen ze gewoon 109.95 voor een HPC6578D (HP-cartridge). Bij hun kost ie maar F 85.00. Scheelt bijna een geeltje.

Pagina: 1