Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb Deskjet 660C van HP, heb ik altijd originele gebruikt, en ontdekte ik ook Wecare, en na 2x gebruiken was mijn printer naar de klote! Ze lopen leeg, en je hele printer zit vast!!!!Op dinsdag 29 mei 2001 19:49 schreef DaRoot het volgende:
hey dudes... gebruik Wecare hervullingen, die zijn goed. Kost voor een HP rond de fl 55,- en voor Epson de zwarte inkt (hou je vast) fl. 19,50!!!!Echt een schijntje...
nu heb ik een epson 740 en ik bestel altijd bij 123inkt.nl. In een jaar tijd nog nooit problemen mee gehad!!
Ze versturen zelfs met accept giro, wat ik nog nooit heb gezien op internet. Je kan dus gewoon achteraf betalen.
neh mijn computers zijn niet goed genoeg om hier te noemen :)
klopt !!! ze leveren ook nog eens binnen 24 uur !!!Op dinsdag 29 mei 2001 20:27 schreef lnx het volgende:
[..]
Ik heb Deskjet 660C van HP, heb ik altijd originele gebruikt, en ontdekte ik ook Wecare, en na 2x gebruiken was mijn printer naar de klote! Ze lopen leeg, en je hele printer zit vast!!!!
nu heb ik een epson 740 en ik bestel altijd bij 123inkt.nl. In een jaar tijd nog nooit problemen mee gehad!!
Ze versturen zelfs met accept giro, wat ik nog nooit heb gezien op internet. Je kan dus gewoon achteraf betalen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Net nog ff gekeken op memo.nl , ze kosten bij Memo 59,-voor zwart om 49,- voor kleur.Op dinsdag 29 mei 2001 20:48 schreef Titanicfanatic het volgende:
Voor mijn Epson Stylus Photo 870 rekenen ze 55 voor de zwarte en 45 voor de kleuren. Wat dus precies dezelfde prijs is als bij de Memo die in de buurt is. Ze zijn dus niet overal goedkoop mee...
Belachelijk van Epson trouwens dat de zwarte duurder zijn dan de kleuren.
Wat is er gebeurd met de tijd dat je die cartridges gewoon voor 65 piek bij de kantoorboekhandel kon halen ? Een HP-600 serie patroon kost nu gewoon 100 piek, en dat is meer dan ik er voorover heb... ik tik wel een oude Laserjet II op de kop... Toners voor die dingen liggen zowat op straat
By each crime and every kindness, we birth our future
Bij www.123inkt.nl kost ie maar F 75,-Op dinsdag 29 mei 2001 22:01 schreef Freggel_United het volgende:
Zucht, inkt...
Wat is er gebeurd met de tijd dat je die cartridges gewoon voor 65 piek bij de kantoorboekhandel kon halen ? Een HP-600 serie patroon kost nu gewoon 100 piek, en dat is meer dan ik er voorover heb... ik tik wel een oude Laserjet II op de kop... Toners voor die dingen liggen zowat op straat
Scheelt een geeltje !!!
Begint een beetje op spam te lijken, mijn waarde...Op dinsdag 29 mei 2001 22:09 schreef gerbenk het volgende:
[..]
Bij www.123inkt.nl kost ie maar F 75,-
Scheelt een geeltje !!!
By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
kleur voor Epson + Zwart 30 piek en nog orignele cardrigen ook.
Gewoon rechtstreeks bij Epson vandaan
Gewoon als particulier?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Dit is een fabeltje dat door Epson zelf de wereld in is gebracht. Ik print gigantisch veel op mijn Epson 750, ik gebruik zo''n 7 zwarte en 5 kleuren cartridges per maand en mijn inktkoppen zijn nog steeds ok. Mijn printer is onderhand na 2 jaar wel aan vervanging toe (hij begint aan te lopen).Op dinsdag 29 mei 2001 22:13 schreef onkruid71 het volgende:
Je moet bij Epson wel zorgen dat je de echte cartridges neemt, want die andere maken bijna allemaal je inktkoppen kapot.
Ik denk dat jij je printer te lang uit laat staan, dan droogt de inkt in de spuitmondjes op en dan gaat inderdaad de kop kapot.
Gerben
altijd die belachelijk hoge prijzen