[BC3] [cd-rom] Elastiek uit speler gesprongen.

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 15:34
Het elastiek ie uit mijn dvd-speler gesprongen. Heel wazig en ik heb geen id waar dat ding weer erin moet. Het elastiek is nog wel heel. Ik kan mijn dvd-speler wel open schroeven, maar ik heb geen idee of dat kwaad kan.

Het gaat hier om 5x sony (ingebouwde voor computer) dvd-speler.

Iemand tips?

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Werkt die dvd speler nog of niet?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• maartenvdv737
Ik neem aan dat ie het nog doet, maar ik kan het niet testen want volgens mij is dat elastiek ofwel voor het openen van het laadtje (want hij wil niet meer open) ofwel voor het roteren van de cd-rom (wat me sterkt lijkt)

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op dinsdag 29 mei 2001 19:16 schreef maartenvdv het volgende:
Ik neem aan dat ie het nog doet, maar ik kan het niet testen want volgens mij is dat elastiek ofwel voor het openen van het laadtje (want hij wil niet meer open) ofwel voor het roteren van de cd-rom (wat me sterkt lijkt)
Dat elastiek is dus voor het openen en echt niet voor het roteren van de cdrom...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• maartenvdv737
Maar goed, aangezien niemand hier doet alsof het kwaad kan, zal ik em maar eens open schroeven dan...

Verwijderd

Het kan ook elastiek zijn dat tussen de cdromlade zit om stof buiten de deur (euh.. lade) te houden

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
garantie is dan verlopen als je hem open schroeft , terug sturen? , als het niet om de elastiek terug te zetten heb je een probleem!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• maartenvdv737
hmm, ik denk niet dat hier nog garantie op zit.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:24
je hebt meetsl wel een lange tijd garantie hoor..

https://wren.co/join/Devian

• maartenvdv737
Ik zal het wel eens proberen.

Maar hoe kunnen die lui zien dat je em hebt open geschroefd trouwens?

Er zitten geen scheurlabels op ofzo..

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 20:04 schreef maartenvdv het volgende:
Ik zal het wel eens proberen.

Maar hoe kunnen die lui zien dat je em hebt open geschroefd trouwens?

Er zitten geen scheurlabels op ofzo..
scheurdinges heb ik wel es ergens aan de binnenkant(!) zien zitten... maar komt bijna nooit voor hoor. ze kunnen het vaak wel zien dus ff oppassen. als je zeker weet dat je geen garantie meer hebt maakt het natuurlijk niet uit

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Als er nog garantie opzit, effe naar de winkel gaan.
Zit er geen garantie meer op, effe kruiskop pakken en losdraaien dat ding.

Ik had hem iig effe losgehaald, en het elastiek weer op zijn plek gedaan.
Wanneer je hem met beleid, en dus een goeie schroevendraaier loshaald, dan zullen ze het niet zien.
Of ze moeten er een microscoop opzetten >:)

And The Only One

• BC3 Victim
Ik had hetzelfde probleem weleens gehad met een gewone CD-speler in me stereo-toren.
Het laadje ging niet meer automatisch open en dicht, maar kon nog wel gewoon CDs afspelen.

Heb geen idee of het ook zo werkt bij jou DVD, want anders kun je als je garantie verlopen is de DVD-speler nog wel gebruiken hoor...

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik had met een puntbektangetje van een paar paperclips prachtige elastiek-vasthoud-werktuigjes gemaakt.
Zo heb ik ''t elastiekje er weer opgelegd zonder de speler te openen. Als je de lade half open doet heb je ergens ''n punt waar je er net bij kan.
Netjes om ''t achterste wiel leggen en daarna pas spannen.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• BC3 Victim
Ook al is de garantie verlopen, als consument mag je verwachten dat een apparaat het een bepaalde tijd naar behoren funtioneert. Dus probeer het eerst bij je hardware-leverancier, voor je iets compleet sloopt. (nee, ik spreek niet uit ervaring hoor... ;) )

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mjaa, maar wat kun je nu slopen.
Alleen effe het elastiekje terug plaatsen.

Okay, je hoeft niet de laser, en de volledige printplaat er uit te slopen om hem terug te plaatsen.

And The Only One

Pagina: 1