Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dat elastiek is dus voor het openen en echt niet voor het roteren van de cdrom...Op dinsdag 29 mei 2001 19:16 schreef maartenvdv het volgende:
Ik neem aan dat ie het nog doet, maar ik kan het niet testen want volgens mij is dat elastiek ofwel voor het openen van het laadtje (want hij wil niet meer open) ofwel voor het roteren van de cd-rom (wat me sterkt lijkt)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar hoe kunnen die lui zien dat je em hebt open geschroefd trouwens?
Er zitten geen scheurlabels op ofzo..
scheurdinges heb ik wel es ergens aan de binnenkant(!) zien zitten... maar komt bijna nooit voor hoor. ze kunnen het vaak wel zien dus ff oppassen. als je zeker weet dat je geen garantie meer hebt maakt het natuurlijk niet uitOp dinsdag 29 mei 2001 20:04 schreef maartenvdv het volgende:
Ik zal het wel eens proberen.
Maar hoe kunnen die lui zien dat je em hebt open geschroefd trouwens?
Er zitten geen scheurlabels op ofzo..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zit er geen garantie meer op, effe kruiskop pakken en losdraaien dat ding.
Ik had hem iig effe losgehaald, en het elastiek weer op zijn plek gedaan.
Wanneer je hem met beleid, en dus een goeie schroevendraaier loshaald, dan zullen ze het niet zien.
Of ze moeten er een microscoop opzetten
And The Only One
Het laadje ging niet meer automatisch open en dicht, maar kon nog wel gewoon CDs afspelen.
Heb geen idee of het ook zo werkt bij jou DVD, want anders kun je als je garantie verlopen is de DVD-speler nog wel gebruiken hoor...
Zo heb ik ''t elastiekje er weer opgelegd zonder de speler te openen. Als je de lade half open doet heb je ergens ''n punt waar je er net bij kan.
Netjes om ''t achterste wiel leggen en daarna pas spannen.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Alleen effe het elastiekje terug plaatsen.
Okay, je hoeft niet de laser, en de volledige printplaat er uit te slopen om hem terug te plaatsen.
And The Only One