[BC3] is dit een goed kaartje?

Pagina: 1
Acties:

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
mijn vader kwam net thuis met 3 netwerk kaartjes en nou vroeg ik me af wat voor kaartjes het zijn en of ze een beetje goed zijn

specs:
ze zijn van Hewlett Packard en op de chip staat:
HP Hewlett Packard
AT&T
100vg
1821-1400
9523S 5601340

er is 1 aansluiting voor 10 mbit en een extra aansluiting voor 100 mbit (op de backplate) dus 2 aansluitingen voor UTP kabels.

het zijn ISA kaartjes en er zit ook een zwarte module op waar je iets op kan prikken (lijkt op dezelfde aansluiting voor de BIOS van je moederbord) maar ik weet niet wat dat is...

wie o wie kan me vertellen wat voor kaartjes het zijn en of ze goed zijn en ook wat die zwarte module is waar je iets op kan prikken....

• Leipo
  • Niet online
oh ja op de linker onderhoek staat in de PCB gedrukt:

2695
B
J2573-80001

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
bootrom
kan je er op drukken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Leipo
  • Niet online
ok tnx maar weet iemand ook of dit goede kaartjes zijn?

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Kijk maar eens op de site van hp (www.hp.com), en dan 2695 of J2573 invullen bij de search, zal vast wel wat nuttigs opleveren.

• Leipo
  • Niet online
kan niks vinden met hun search :(

ik ga nu werken misschien dat er nog iemand langs komt die het weet...alvast bedankt

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:17
die hp kaartjes gebruiken een apart HP protocol, kaartjes hebben een speciale HP hub nodig, en zullen ook niet kunnen communiceren met bijvoorbeeld 3 com kaarten, heb ze op mijn werk ook, :r :r kaarten en :r HP

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
koop bij Mycom voor 30 piek een realtek kaart een klaar met de geit!

• Leipo
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 19:29 schreef -=Eelco=- het volgende:
koop bij Mycom voor 30 piek een realtek kaart een klaar met de geit!
tja maar dat kost weer geld + dat realtek kaartjes meer CPU vragen dan 3com dus als ik een netwerkkaart koop dan wordt het een 3com.

jammer dat 3com en HP niet samen werken..
maar ik ga het toch proberen >:)
Pagina: 1