[BC3] 2 dikke problemen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mijn pa heeft zijn computer geformatteerd omdat velen dingen niet meer werkten
alles is goed behalve het internet..het netwerk is verder prima tussen ons maar dit gebeurd
echt de hele dag... ik ga wat rondkijken op internet en na een tijdje (paar minuutjes)
zegt ie ineens De pagina kan niet weergeven worden..dan krijg je een heel verhaal
over vernieuwed en netwerk instellingen ..maar als ik op vernieuwed klik gebeurd er niks
ik moet een klein minuutje wachten en ja hoor..we zijn weer online..is dit kut of niet?
jesus mina..dit is geen doen aan..want stel ik speel tribes2 je word er per minuut uitgegooid
dus het echt grote probleem is gewoon dat we eventjes kunnen kijken op internet met echt na
een paar minuten is het gebeurd en moeten we even wachten en dan kan het weer..dis toch niet te geloven?

dat was probleem 1

nu 2..

de pc van mijn pc doet er veeeeeeeeeeel te lang over om op te starten...voor dat ie
de pc geformatteerd had liep het nog sneller zelfs, het heeft denk ik met de geluidskaart
te maken, elke keer wanneer je dat windows introtje hoor brokkelt ie echt..hij hapert echt in het geluid
kan iemand hiermee helpen want zo was de pc nooit en het internet connectie was altijd prima
maar nu zooooooooooo kut dis gewoon ziekelijk klote!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
het zou heel goed aan Sygate kunnen liggen , want het netwerk is nu prima..er is niks meer wat fout is daaraan.. alleen het rare is ook..dat op mijn pa''s pc het maar weinig uitvalt..weinig tot niet..en hier heel erg...dus aan de ene kant zou je echt gaan twijfelen of het nou wel aan het netwerk ligt aangezien mijn pa weinig problememen heeft..maar het is toch raar..we hebben al tig keer gebeld met @home..en dit is niet zomaar opgelost..verdomme ik kan echt totaal geen online spel doen..ben je net in eeen server
connection lost omdat het internet om de minuut een time-out heeft..snap er geen shit van...voor dat mijn pa zijn pc ging formatteren was er nooit wat aan de hand..echt heeeeeeel raar.. oh ja nog wat, het kb''s per second zijn wel ongelovelijk omhoog gegaan..ik zat altijd op 50/60 ik kom op sites als spelletjesgarnaal gerust op een 300k/second
en dat had ik dus eerst niet..nou alleen nog dit probleem
oplossen..en het is perfect..maar hoe..nog een keer formatteren is toch overbodig..het zou dan de derde keer worden...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen