Op dinsdag 29 mei 2001 21:12 schreef meendering het volgende:
Een echte tweaker koopt ze spullen en bouwt de pc zelf!
Lullig voor je, maar zo is het nou eenmaal...
Ik kan me best voorstellen dat dit vanuit een PC-prive project ging, aangezien hij z''n PC & monitor in een keer wilde ophalen (moet vaak op een bon staan)
Ik zou als voorstel naar de winkel toe stappen met een overzicht van wat het toen kostte en wat het nu zou kosten.
wacht dan af wat voor voorstel zij doen en als dat je meevalt ermee accoord gaan (geloof me, dit is voor de verkoper minstens zo erg op dat moment als voor jou de afgelopen maand en hij heeft ook niets liever dan een niet-zeikende-klant)
een heel redelijk voorstel is dat je extra onderdelen kunt uitzoeken voor de helft van het verschil tussen die bedragen (dat voorstel doe ik de klanten wel eens en dan hebben ze nog wel wat CD''s en een duurdere muis oid nodig)
Het gaat om het gebaar van hun kant, niet om het geld neem ik aan, want dat is waarschijnlijk door de baas (van je vader/jezelf) al betaald en het gaat er jou om dat je dat bedrag wat was afgesproken ook daadwerkelijk op je bon hebt staan)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)