[BC3] Anderhalf maand wachten op pc; vergoeding?

Pagina: 1
Acties:

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Daar zou ik zeker wat voor vragen ja..

Ze kunnen je zeker wat tegemoet komen, de prijs waarvoor het nu te koop is zal het wel niet worden, maar ietsje minder mag wel..

Of iets extra''s erbij ofzo..

Zeker om vragen dus..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op 13 mei heb ik via internet mijn pc besteld. Het bedrijf waar ik mijn pc kocht had problemen met het leveren van de monitor (LG 19" 995e). En omdat ik het complete systeem in een keer wilde moest ik wachten.

Producten in voorraad hebben bij dat bedrijf hebben een levertijd van maximaal 2 dagen. Dus ik had nooit verwacht dat ik langer dan anderhalf maand zou moeten wachten.

Ik betaalde f3600 voor het systeem, als ik het systeem nu koop zou ik hoogstens f3100 betalen (proc''s/geheugen/videokaarten zijn super snel in prijs gedaald nadat ik m''n pc kocht):''(

Oke, nu heb ik eindelijk bericht gekregen dat ik mijn pc kan ophalen. Nu vraag ik af of ik recht heb op een (kleine) vergoeding voor het super lang wachten en de prijsdaling. Want zo''n bedrijf heeft toch ook te maken met leveringsvoorwaarden?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik zou ff de leveringsvoorwaarden van dat bedrijf nalezen.

Maar 1,5 maand is in iedergeval vrij lang. Ik zou gewoon mijn geld terug vragen. Of een nieuw systeem vragen.

Anders moet je ze maar:Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/rough/rocketwhore.gif
enAfbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/rough/flamethrower.gif

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

wie heeft ''t nou weer over 8 maanden?

Verwijderd

29 - 13 is 16 dagen is geen 1,5 maand hoor !

Wat is het nu ?

Verwijderd

Zal wel 13 april wezen dan?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op dinsdag 29 mei 2001 17:44 schreef STANDJE69 het volgende:
[..]
Anders moet je ze maar:[afbeelding]
en[afbeelding]
Gebruik je dat ook altijd als je je zin niet krijgt van iemand??
:P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• BC3 Victim
ik zou der heen gaan en alleen meenemen voor de huidige prijs. als ze moeilijk gaan doe zeg je gewoon "de mazzol" en ga je naar een andere winkel.

jou dat ding meegeven voor de prijs die er NU op zit is toch het minste wat ze kunnen doen na jou 1.5maand te hebben laten wachten.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Een echte tweaker koopt ze spullen en bouwt de pc zelf!

Lullig voor je, maar zo is het nou eenmaal...

Whatever.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

heb jij hun het geld al gegeven ??

zo ja was da best dom ik geef pas als ik het spullen voor me zie anders krijgen ze geen cent :)

wat voor systeem was het

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Op dinsdag 29 mei 2001 18:14 schreef slacksoff2 het volgende:
ik zou der heen gaan en alleen meenemen voor de huidige prijs. als ze moeilijk gaan doe zeg je gewoon "de mazzol" en ga je naar een andere winkel.

jou dat ding meegeven voor de prijs die er NU op zit is toch het minste wat ze kunnen doen na jou 1.5maand te hebben laten wachten.
Een beetje servicegerichte shop geeft je het systeem mee voor de huidige prijs. (je moet er natuurlijk wél om vragen).

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Op dinsdag 29 mei 2001 21:12 schreef meendering het volgende:
Een echte tweaker koopt ze spullen en bouwt de pc zelf!

Lullig voor je, maar zo is het nou eenmaal...
Ik kan me best voorstellen dat dit vanuit een PC-prive project ging, aangezien hij z''n PC & monitor in een keer wilde ophalen (moet vaak op een bon staan)
Ik zou als voorstel naar de winkel toe stappen met een overzicht van wat het toen kostte en wat het nu zou kosten.
wacht dan af wat voor voorstel zij doen en als dat je meevalt ermee accoord gaan (geloof me, dit is voor de verkoper minstens zo erg op dat moment als voor jou de afgelopen maand en hij heeft ook niets liever dan een niet-zeikende-klant)
een heel redelijk voorstel is dat je extra onderdelen kunt uitzoeken voor de helft van het verschil tussen die bedragen (dat voorstel doe ik de klanten wel eens en dan hebben ze nog wel wat CD''s en een duurdere muis oid nodig)
Het gaat om het gebaar van hun kant, niet om het geld neem ik aan, want dat is waarschijnlijk door de baas (van je vader/jezelf) al betaald en het gaat er jou om dat je dat bedrag wat was afgesproken ook daadwerkelijk op je bon hebt staan)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Pagina: 1