[BC3] Packard Bell Easy Pad 100 Kopen ??

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Niemand?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Ik kan een Packard Bell Easy Pad 100 kopen voor 150 gulden. Wie heeft dit apparaat en is het wat en is het 150 gulden waard ??

Ik zag ook dat er een 200 versie is maar wat heeft die allemaal dan ?

P.s. ik heb search geprobeerd en google etc ook en kan nix vinden.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 29 mei 2001 13:42 schreef FerryHeibrink het volgende:
Ik kan een Packard Bell Easy Pad 100 kopen voor 150 gulden. Wie heeft dit apparaat en is het wat en is het 150 gulden waard ??

Ik zag ook dat er een 200 versie is maar wat heeft die allemaal dan ?

P.s. ik heb search geprobeerd en google etc ook en kan nix vinden.
wat is ut precies ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hmm, weinig Packard Bells is mij vreemd, maar deze ken ik nog niet. Conclusie:

Licensed product.

Lees: een of ander stuk prul dat iemand bij (meestal) Dixons van een PB logo wilde voorzien om verkopen te genereren. Wat geld aan PB (NEC CI) en klaar is kees.

Wat het is, en of het goed is, heb ik geen idee, maar er is gewoonweg geen support voor- kapot in garantie=nieuwe, uit garantie pech.

Zoals de Romeinen al zeiden: Caveat emptor

Oslik blyat! Oslik!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 13:54 schreef solstice het volgende:

[..]

wat is ut precies ?
Een PDA, zo''n ding met zo''n schermpie en een pennetje, soort zakagenda net als een palm maar dan een Packard Bell.

Wie heeft ervaring met dit dingetje ??

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 13:58 schreef dion_b het volgende:
Hmm, weinig Packard Bells is mij vreemd, maar deze ken ik nog niet. Conclusie:

Licensed product.

Lees: een of ander stuk prul dat iemand bij (meestal) Dixons van een PB logo wilde voorzien om verkopen te genereren. Wat geld aan PB (NEC CI) en klaar is kees.

Wat het is, en of het goed is, heb ik geen idee, maar er is gewoonweg geen support voor- kapot in garantie=nieuwe, uit garantie pech.

Zoals de Romeinen al zeiden: Caveat emptor
Het is echt een Packard Bell, die jongen heeft er een paar bij een bedrijf gekocht.

Is er IEMAND die zo''n ding heeft hier?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 29 mei 2001 14:00 schreef FerryHeibrink het volgende:
Het is echt een Packard Bell, die jongen heeft er een paar bij een bedrijf gekocht.
Er staat een erg authentiek PB logo op ja, maar ik durf te wedden dat het niet uit de fabriek in Angers (FR) of Livingstone (GB) komt (waar PB systemen gemaakt worden). Made in Taiwan>:)

Oslik blyat! Oslik!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 14:22 schreef dion_b het volgende:

[..]

Er staat een erg authentiek PB logo op ja, maar ik durf te wedden dat het niet uit de fabriek in Angers (FR) of Livingstone (GB) komt (waar PB systemen gemaakt worden). Made in Taiwan>:)
Maar áls ie al niet echt van PB afkomt is ie dan per definitie ook niet goed of valt dat wel mee ? er zat btw ook infrarood op enzo en die jongen zegt ook dat ie em uit de originele doos heeft enzo en ook mét docking station voor de pc :9 .

Misschien het proberen waard? Ik vraag me toch echt af of er iemand is die ook dit ding heeft of überhaupt een PDA van Packard Bell.

Ik vonnem er op het eerste gezicht wel goed uitzien, het is niet het topmodel maar dan betaal je natuurlijk veel meer, hij is ook 1MB las ik op Inet ergens heel vaag.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Heeft er nou niemand zo''n ding ?

Ik dacht dat de tweakers hier alles wisten :(

Ik moet dinsdag namelijk beslissen om er een te kopen of niet àls ze er nog zijn. Op het complete usenet kon ik maar 2 berichten erover vinden en het blijkt dat ze dus door een Dixons in de UK verkocht worden.
Pagina: 1