[BC3] Welke netwerkkaart?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo,

Ik wil een netwerk bij me thuis aanleggen. Nou vraag ik me af wat een goede keuze zou zijn als netwerkkaart? Ik wil 3 pcs op het netwerk aansluiten en ze later via adslmodem aansluiten op internet. Ik wil wel snelheid hebben omdat ik het intensief van plan ben te gebruiken, dus wat raden jullie mij aan?

Met vriendelijke groet,

rr

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Wat voor pc''s, Os en budget?? Voor trage pc''s moet je een duurdere NIC nemen, dat scheelt in CPU belasting: 3com.

Heb je een wat snellere pc (zeg 300mhz+) boeit die paar % echt niet, en kan je gewoon eeen realdrek nemen van 35 piek. Doen het ook perfect.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een athlon 1000 mhz hier staan,dus genoeg cpu power. Ik draai win2k dus zit ook wel goed. Zou je wat modellen kunnen noemen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Een gewoon realtek kaartje moet volstaan

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 13:19 schreef rroesten het volgende:
Ik heb een athlon 1000 mhz hier staan,dus genoeg cpu power. Ik draai win2k dus zit ook wel goed. Zou je wat modellen kunnen noemen?
Gewoon een goedkoop kaartje, naar een winkel stappen en niet meer dan 35 gulden betalen (zonder kabel). Dat gaat allemaal goed komen. Heb zelf nu 2 keer een sitecomkaart geinstalleerd, helemaal probleemloos.

Verwijderd

Heb een realtek, transtec, compex, 3com en E-tech kaarten in gebruik op het moment, en ik kan niet zeggen dat er echt veel verschil in zit.

Die transtec is voor 30-35 piek een hele goeie, zit nl. een Intelchip op, en dat is toch altijd mooi meegenomen op een budget kaartje :)
Pagina: 1