De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
drive kapot?
probeer eens in andere pc te hangen en een andere drive in jouw pc.
probeer eens in andere pc te hangen en een andere drive in jouw pc.
Verwijderd
nou, als het lampje blijft branden ligt het volgens mij echt aan de kabels die verkeerd zijn aangesloten.
Ga er maar vanuit dat je drive kapot is. Bij mij ging ook eerst steeds het lampje branden. Hij heeft het toen nog even gedaan, maar daarna was het over
Drive kapot, kabel kapot of verkeerd aangesloten (geweest), zeker als het LEDje blijft branden.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Lampie continu aan => kans is groot dat je (net als ik laatst
) de flatcable verkeerdom hebt aangesloten.. ff omdraaien en het probleem is gefixed
Verwijderd
zoiets heb ik ook gehad. maar je zegt al dat je kabels goed zaten en dat je ze had omgedraait. Als dat zo is dan is er maar 1 conclusie>>>>floppydrive is half-dood 
[topic=181124]
[topic=181124]
Heb je die twist in de kabel aan de kant van de drive
Verwijderd
lampje dat verkeerd blijft branden is meestal de kabel die verkeerd omzit bij het diskettestation
Verwijderd
Nog een geintje waar ik een tijd over deed voordat ik het door kreeg: de drive moet aan het ene einde en het mobo/de controller moet aan het andere uiteinde. Bij een kabel met maar 2 pluggen is het logisch, bij een kabel met 3 (voor 2 drives dus) moet je het ff weten.... Bij het gebruik van maar 1 fdd gebruik je dus het middelste stekker NIET.
Succes
Succes
Pagina: 1