[BC3] Asus A7V133, AMD TB 1,3 Ghz 133FSB en Windows 2000

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beste mensen,

Ik draai op mijn computer Windows 2000.
Ik ben van plan mijn computer na lange tijd weer eens te gaan versnellen.
Nu zit er een Gigabyte GA686BX in met een Pentium II 400, dus het word langzamerhand tijd voor wat snellers. Maak ik dan een goede keuze als ik een Asus A7V133 moederbordje koop en een AMD TB 1,3 Ghz FSB133?
Ik denk dat ik deze apparaten wel ga kopen, maar wil er ook jullie meningen graag over weten..
:)

Tevens ben ik op zoek naar een goede stille koeler. Het liefst zo geruisloos als mogelijk, maar wel goed koelend natuurlijk..
Waar kan ik deze krijgen, wat kost ie, en nog beter, van wel merk issie?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik heb die keuze ook gemaakt een paar mnd geleden, en nog geen spijt...

spec:
a7v133 met 3 * 30 gb in raid 0
tb 1,33
512 cas2 mem
gts2
sb live!
3com nic
h+ mpeg2 decoder
cd+dvd+bakker
alles werkt heel goed en stabiel onder w2k prof.
zorg wel voor een goede 300 watt voeding en een desent cooler, die 1,33 is net een kachel!

als ik een paar uur divx sta te stampen wordt de hele kamer warm...
:)

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 10:18 schreef DHelmet het volgende:
Beste mensen,

Tevens ben ik op zoek naar een goede stille koeler. Het liefst zo geruisloos als mogelijk, maar wel goed koelend natuurlijk..
Waar kan ik deze krijgen, wat kost ie, en nog beter, van wel merk issie?
ik heb een silverado, maar als ik weer kon kiezen (best wel een slap excuus) zou ik gaan waterkoelen... *D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
En wat mag zo''n waterkoeling wel niet kosten?? En waar kun je zoiets dan wel niet krijgen?? zijn er dan niet ook risico''s als er iets fout gaat?? Ik bedoel, kan ik dan niet ineens een compu vol water hebben??
:? |:( :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 12:55 schreef DHelmet het volgende:
En wat mag zo''n waterkoeling wel niet kosten??
door zelf onderdelen maken en bv iets op de sloop te halen valt het mee,
ong. 250 - 300 piek
En waar kun je zoiets dan wel niet krijgen??
als je in de search ''waterkoeling'' tikt vindt je alles ( 10 keer denk ik )
zijn er dan niet ook risico''s als er iets fout gaat??
heb ik geen ervaring mee, maar als je stom bent kan het ook fout gaan met luchtkoeling..

Ik bedoel, kan ik dan niet ineens een compu vol water hebben??
alles kan
:? |:( :)
wat je het beste kan doen is eerst een 25 piek ''el cheapo'' luchtkoelertje kopen en je gaan verdiepen in waterkoeling.
als je na een maandje al je info bij elkaar hebt ga je rustig knutselen....