De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
komt in mijn geval door de netwerkkaart (NE2000 compatible ISA)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
"rundll32 user,exitwindows"
typen (zonder de haakjes natuurlijk)
en kijken of die dan wel goed afsluit
zo ja
dan moet je daar ff een shortcut naar maken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik neem aan dat je hiermee de shutdown supplement bedoeld??? als het zo simpel was, had ik geen berichtje gepostOp maandag 28 mei 2001 22:46 schreef Beaves het volgende:
Is alang een patch van MS voor. Ff zoeken bij de site van MS en gij zult vinden.
Dat bestandje van MS geinstald en weg problemen
Dus gewoon ff downen dat bestand van af de MS Site
Die MS update heb ik ook al geïnstalleerd (ik neem aan dat het de windows98 shutdown supplement betreft), heeft ook niet de gewenste uitwerking gehad.
Wat betreft de netwerkkaart, die heeft al die tijd geen problemen veroorzaakt
Verwijderd
Helaas heb ik ook gevallen meegemaakt waarbij de rundll lijn niet werkte, en het windows was die gaar was. Ik heb helaas geen flauw idee waar het prob zit (misschien dat het uit de chipset (via kt133) komt, ga ik binnenkort proberen, maar moet ik eerst een ander mobo voor hebben).Op maandag 28 mei 2001 23:20 schreef bl00dhound het volgende:
als de rundll lijn niet werkt dan ligt het meestal (zo niet altijd) aan iets hardwarematigs.......
Verwijderd
dat zegt het alOp maandag 28 mei 2001 23:24 schreef deepbass909 het volgende:
(via kt133)
zie mijn topic over tv kaart
Allemaal hardware die elkaar bijten.
En het werkt probleemloos, dus het kan wel.
Mijn ervaring is dat het in 90% van de gevalen de ACPI instellingen in windows/bios niet goed staan.
Niet eigenwijs zijn. Gewoon ff proberen in de bios
Allebei uit lijkt me dan iets handiger, aangezien de BIOS veel minder functionaliteit heeft dan ACPI onder Win2K.Niet eigenwijs zijn. Gewoon ff proberen in de bios ACPI AAN. In windows alle powersave functionaliteit UITZETTEN.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Heb het al vaker gehoord..
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Het ziet ernaar uit dat dat ook bij mij het probleem veroorzaakte. Na het uitschakelen van de Norton Ghost Client lijkt hij nu wel goed uit te schakelenOp maandag 28 mei 2001 23:30 schreef 4tune het volgende:
Long shot, maar ik kreeg problemen met afsluiten van Win98 in combinatie met via chipset na het installeren van Norton software.
Bedankt voor je voorzet naar een oplossing