Whatever.
hey mensen, gisteren van iemand een merkie goedkoop coolertje gehad voor een Socket A/370/7 cpu.. BRAND X. Ik dacht ik zet hem er voor de grap op.. ik had al een gare cooler (coolermaster) dus wat had ik te verliezen.. En jawel 5 graden cooler dan met m`n coolermaster.. Fan andersom op de cooler gezet en nog 2 graden cooler
M`n cpu draait nu op 45 graden ( mp3tjes afspelen etc) idle op 36 graden.
Die fan draait maximaal 4320 rpm.. kan ik ook een losse betere fan erop knallen? zo ja, merk ik hier wat van in m`n temperatuur? het moet niet 1 graad uitmaken want dat schiet niet op
Die fan draait maximaal 4320 rpm.. kan ik ook een losse betere fan erop knallen? zo ja, merk ik hier wat van in m`n temperatuur? het moet niet 1 graad uitmaken want dat schiet niet op
Je kan natuurlijk een Delta HP fan die 6800rpm maakt kopen, maar dan moet de heatsink natuurlijk wel de hitte op tijd afvoeren naar de cooler anders staat de Delta zich te vervelen
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Heb je de kast al weer dicht gemaakt ??Op maandag 28 mei 2001 21:03 schreef CK het volgende:
hey mensen, gisteren van iemand een merkie goedkoop coolertje gehad voor een Socket A/370/7 cpu.. BRAND X. Ik dacht ik zet hem er voor de grap op.. ik had al een gare cooler (coolermaster) dus wat had ik te verliezen.. En jawel 5 graden cooler dan met m`n coolermaster.. Fan andersom op de cooler gezet en nog 2 graden coolerM`n cpu draait nu op 45 graden ( mp3tjes afspelen etc) idle op 36 graden.
Dan gaat de temp zomaar 8 graden omhoog....