Toon posts:

[BC3] Muisvraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moet eigenlijk een nieuwe muis hebben. Graag wil ik er eentje zonder draad en zonder balletje en dan moet de muis uiteraard ook nog voldoen aan mijn eisen:

- Wieltje
- Duimknop

Dus dan blijft er eentje over:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov91.gif

Mijn vraag: kan ik met deze muis goed gamen, dus heb ik geen vertragingen ofzo? Alvast bedankt.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Vind alleen het scrollwheel van de logitech een beetje kut (heb nu zo''n 50 verschillende logitechs gebruikt, alle met een knakescroll wheel).

Zelf heb ik 2 MSintelli opticals. Werken perfect, ook voor gamen, lekker precies

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:34
Op maandag 28 mei 2001 18:06 schreef Qlo0n het volgende:
Moet eigenlijk een nieuwe muis hebben. Graag wil ik er eentje zonder draad en zonder balletje en dan moet de muis uiteraard ook nog voldoen aan mijn eisen:

- Wieltje
- Duimknop

Dus dan blijft er eentje over:

[afbeelding]

Mijn vraag: kan ik met deze muis goed gamen, dus heb ik geen vertragingen ofzo? Alvast bedankt.
Ik kan er wel mee gamen. Ik was ook al een tijdje een draadloze gewend. Misschien dat ie tegenvalt als je altijd met een muisje met een staart gewerkt hebt.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb ook een draadloze maar dan nog zo een met een "prehistorisch" balleteje :) ik kan d''r in ieder geval prima mee gamen >> Quake Unreal etc. gaat gewoon perfect en ''t zal met die optische niet veel anders zijn

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

khad ooit een optische van MS, optisch beviel me goed, ook bij gamen, en nu heb ik een draadloze logitech.. wel met balletje maar werkt ook prima :)

die nieuwe logitec met beide lijkt me ideaal :P (alleen mijn geld is op :o )

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Neem mij niet te serieus

Er is nog 1 oplossing namenlijk de NEOLEC AIRVIEW. Dit is een optische draadlose muis met base station. Ik heb hem nu zo''n 3 weken en heb er nog geen problemen mee gehad. Zowel met games niet als met gewoon gebruik.
www.neolec.com voor info...

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Pagina: 1