De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik ben van plan om eerdaags ''n nieuw systeem samen te stellen. Nu ben ik dus op zoek naar ''n mooie zwarte bigtower, of miditower kast & ''n zwarte DVD-ROM drive. Weet iemand merken, die dit kunnen leveren. Ik heb al ''n aantal sites afgezocht, maar kon er maar bar weinig over vinden
Verwijderd
Heb ik met 1 kast gedaan, maar ik was niet al te kapot van ''t resultaat, ondanks dat ik ''t goed geschuurd had & in de primer gezet had. Sowiezo is ''t heel moeilijk, om ''n DVD drive zwart te spuiten, ivm. afplakken & demonteren.Op maandag 28 mei 2001 17:10 schreef f00l het volgende:
je kan ook gewoon een normale grijze kast en cdrom kopen en zwart spuiten, scheelt waarschijnlijk een hoop in de prijs.
Verwijderd
Je kunt dan ook mooi fluiten naar je garantie..Op maandag 28 mei 2001 17:10 schreef f00l het volgende:
je kan ook gewoon een normale grijze kast en cdrom kopen en zwart spuiten, scheelt waarschijnlijk een hoop in de prijs.
Je kan eens proberen op http://www.overclockers.co.uk/
Daar verkopen ze in ieder geval wel de (zeer goede) pioneer DVD in zwarte uitvoering
.
Eventueel kan je ook kiezen voor de zwarte aluminium Lian-Li PC12 case (die daar eveneens verkocht wordt), maar dan ben je aan het betalen (400 piek en meer)
... wel kwaliteit natuurlijk.
''k Heb daar ooit besteld, en de transportkosten waar écht laag, snelle en correcte leveren
.
Daar verkopen ze in ieder geval wel de (zeer goede) pioneer DVD in zwarte uitvoering
Eventueel kan je ook kiezen voor de zwarte aluminium Lian-Li PC12 case (die daar eveneens verkocht wordt), maar dan ben je aan het betalen (400 piek en meer)
''k Heb daar ooit besteld, en de transportkosten waar écht laag, snelle en correcte leveren
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.ned-cool.nl
Producten -> Kasten -> Antec SX-1030BEC.
Bere goeie midi tower, echt helemaal super afgewerkt goed prima absoluut aan te raden. En is nog zwart ook.
Nog ff en ga Ned-Cool geld in rekening brengen voor reclame maken ofzo..
Maar ja ze zijn de enige die ze verkopen in NL.
Bere goeie midi tower, echt helemaal super afgewerkt goed prima absoluut aan te raden. En is nog zwart ook.
Nog ff en ga Ned-Cool geld in rekening brengen voor reclame maken ofzo..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
MPL in antwerpen heeft ze ook. Die verzenden ook wel in Nederland dacht ik. Het zijn idd heel goeie kastjes.
Verwijderd
Thanx voor de tips! Die Antec case is zeeeer kewl
Helaas kan ik niet meer aan ''n mooie Intergraph Z-series kast komen, die heb ik nu in gebruik, naast m''n bigscreen hometheatre
Een beetje vergelijkbaar kaste als die Antec, ook met deurtje.
Tis een full tower!Op maandag 28 mei 2001 18:06 schreef tazzman het volgende:
http://www.ned-cool.nl
Nog ff en ga Ned-Cool geld in rekening brengen voor reclame maken ofzo..Maar ja ze zijn de enige die ze verkopen in NL.
Verwijderd
IddOp maandag 28 mei 2001 22:15 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Tis een full tower!
highgreen heeft zwarte kasten met zo''n geinig ''hydraulisch'' schuiffrontje.....
ik heb daar ook één besteld... en de frontjes van dvd, cdrom en floppy zwart gespoten.... ging prima
ik heb daar ook één besteld... en de frontjes van dvd, cdrom en floppy zwart gespoten.... ging prima
Pagina: 1