Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament Bug

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey Peeps,

Sinds kort heb ik Unreal Tournament en ik kamp met een probleempje.
Ik draai het spel op 640x480-16-bit en het gaat "redelijk" snel op mijn P233MMX-64mb-voodoo2 machine.
Maar nu het volgende probleem....
Ik ondervind een dikke "LAG" op de sounds !!
Als ik een wapen oppak, iets schiet, iets opblaas, stappen maak, alles wat maar geluid creerd, dan hoor ik het geluid pas na 1/2 sec. na de actie die ik gedaan heb.
Eerst dacht ik dat het door mijn hoge kwaliteit instellingen van geluid kwam, maar na het veranderen van dit, gebeurt gewoon het zelfde...
Iemand die hiervoor een oplossing heeft ?? waardoor mijn acties en het geluid wel synchroon loopt ??

Thanks in advance !!!
CHAPPO

Verwijderd

Een beetje flauw wellicht maar denk eens aan een nieuwe computer.....
Ik denk eerlijk gezegd dat je computer het spel gewoon niet aankan. Ondanks de lage videoresolutie die je draait. Ik ken de systeemeisen van UT niet precies maar het lijkt me dat de minimale eisen toch wel in de buurt van jouw computer liggen, een de geadviseerde eisen erboven. Maar ik kan me vergissen, eigenlijk weet ik het dus gewoon niet.

Verwijderd

Ik weet wel dat het niet aan je systeem eisen ligt want ik kan het spel nog spelen op een P166MMX met 40 mb geheugen en een Voodoo 1 kaart , probeer de laatste update te dowen en kijk of het probleem dan over is

Verwijderd

Misschien mun je in het spel een andere sound driver selecteren? EAX en 3D geluid uitzetten?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Wat voor geluidskaart heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Never mind mensen, probleem is al opgelost op de een of andere manier.
Maar evengoed bedankt.

UNREAL RULEZZZ

Verwijderd

rulezz unreal ook in 640x480?? :)

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Jah, het roelz ook op 640 480. Ik heb ongeveer psies het zelfde systeem, en ook dat probleem.
De oplossing is heel simpel. Als je opstart en op escape dauwt kom je in het menu. Het eerste menu klapt dan naar beneden, en je hoort zo'n *WWWZZT*. Als die te laat is gekomen, mot je het spel ff opnieuw opstarten.

Works for me.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Het blijft natuurlijk prettiger om op 1024x768 te spelen en dan alle andere dingen op maximaal om UT dan in een window te zetten en vervolgens Winamp te starten en een muziekje erbij. Tussendoor nog een beetje ICQ-en en internetten....ik hou wel van een beetje multitasken....

• Aprazeth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-12-2020
ehh mannekes in Windows NT (4.0) heeft Unreal altijd 0.25 ms vertraging
bekend euvel :7

maar in de rest moet het goe doen

_______
Aprazeth logged out to kick Xan's Ass

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

"I'm playing in Windows NT and sounds tend to lag behind the video."
Because of the way operating system works, many Windows NT machines experience significant latency in their sound effects. There is no solution to this problem at this time.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-11 10:50
Ik denk eerder dat je te weinig geheugen hebt.... duw er een 64 of 128 bij en ik denk dat het wel lekker loopt. Op mijn celeron 466 heb ik ook een tijdje een voodoo2 gehad en die liep in UT als een trein in 800x600 . (tsja 466 is wel aardig wat sneller dan 233 dus ik weet niet of het wel te vergelijken is maar iets meer geheugen kan nooit kwaad :).)

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik kan niet normaal gamen met 64 mb
BP6 2xcelly400@450 (hd trekt het niet)
CL GeForce Pro DDR
128 mb pc-100

Heb nog wel meer maar boeit niet.

Verwijderd

Ik heb met mijn athlon en geforce nog steeds last van haperingen kan dat aan mijn nog een beetje trage hd liggen het is een maxtor 10 gig 7200 toeren per minuut en udma33 hij is 1 1/2 jaar oud maar zou het daar aan kunnen liggen?? Ik heb 192 mb ram alleen staat er dat me agp kaart 128 mag hebben als ik dat terug naar 64 zet zou het probleem dan opgelost kunnen zijn. En anders kan ik niks anders verzinnen dan dat me hd te traag is.
greetz butcher

Verwijderd

Ik draai met een celeron 333@416 + 196Mb Ram + TNT2ultra
op 1024x768 met hoogste textures en models.

draait lekker tussen de 40 en 50FPS.
Dus het zou met je athlon en geforce prima moeten lopen.

Mits je wel minimaal 128Mb ram hebt

Verwijderd

Ik heb dat ook wel eens gehad de voetstappen komen er nog een keertje achteraan.
Ga je harde schijf maar eens defragmenteren

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 18:38

Roel

screen -x addict

Dat probleem heb ik ook regelmatig gehad met mijn gravis Ultrasound. Ik heb nou een Sb live en nergens problemen mee. Keertje rebooten was bij mijn gravis altijd voldoende.

Draait trouwens op een amd-350 64mb mem en een banshee soepel.

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Pagina: 1