De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nieuwe muis kopen ???
uhhh Sample Rate instellen op 60 of 100
uhhh Sample Rate instellen op 60 of 100
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ligt bij mij aan de HP Scanjet 3200C scanner
Geen inspiratie
Heb je er soms net een reepje Memory bijgedrukt? Zo ja dan werken de dimm''s niet samen, had ik hier ook bij enkele pc''s. (shit-compaqs).
Power Savings / Energiebeheer? Dat was bij de pc''s van een pc prive projectje waarvan ik de helpdesk deed.. Leuk, 500 telefoontjes over een pc die af en toe even niks deed..
Ga alle mogelijkheden zo wie zo af, hardstikke bedankt voor jullie deskundigheid.
heb je toevallig een asus iPanel?
ik heb het ook onder win9x, maar niet onder win2k.
edit: ik bezit geen ipanel dus he, voor de duidelijkheid.
ik heb het ook onder win9x, maar niet onder win2k.
edit: ik bezit geen ipanel dus he, voor de duidelijkheid.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Pagina: 1