Toon posts:

[BC3] CRC errors all over the place

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrrrrr

Ik wordt er echt gek van. Steeds als ik bestanden dload (groter dan 10mb en niet eens warez!) dan heb ik 9 van de 10 keer bijvoorbeeld een corrupt cabinet file ofzo. Ik wordt er echt hopeloos van.

Ik heb de via 4in1 1.29v geinstalleerd, windows 2000 service pack2 en heb dus een ibm dtla 307030 hdisk op een msi-k7t turbo (ata100) moederbord en athlon 1000mhz @ 1000mhz nu.....

Heb me hdisk in 6 partities van 5 gig...allemaal fat32....

Wie helpt me????
:?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Zit je aan een netwerk? Kun je anders even testen wat ie doet met een CD-ROM. Anders ligt het waarschijnlijk aan je internet verbinding. Dan kun je (afhankelijk van je verbinding) kabels gaan checken e.d. Of even bellen met de helpdesk >:)

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Ligt aan je moederbord: een verrot datapad...

Dat had ik eerst ook, alleen dan met een Asus P5A S7 mobo :( Elke keer kreeg ik CRC-errors :(

Oplossing: nieuw mobo + proc gekocht :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb dat probleem met m''n vorige systeem 1,5 jaar lang gehad. Dacht dat het slijtage van de overgeclockte CPU was, maar het bleek een defecte memory module te zijn. Eruit gedonderd en het draait weer als een zonnetje :) Test je geheugen goed met een speciaal programma!

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Met welk programma kan ik me geheugen goed testen????

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zoals bovenstaand al is gezegd: Ga vooral je memory, mobo en CPU goed testen.

Ik heb ook dit soort vage dingen gehad: Mobo verrot :(
Pagina: 1