Ik heb een canon 4100 gehad. Hij zou het niet meer doen. Maar goed, als ik zeg print dan gaat tie wel printen, maar er verschijnt nix op papier, er zit gewoon een zwarte cartridge in, maar hij is volgens mij opgedroogt, maar niet leeg. Schoonmaken met aceton heeft iemand mij wel eens verteld, of kan ik beter iets anders doen.
met schoonmaken met aceton bedoelt ie waarschijnlijk oplossen met aceton, ik zou het niet proberen.
je kunt beter gewoon een nieuwe cartridge kopen.
je kunt beter gewoon een nieuwe cartridge kopen.
Where is it?
Ik heb het met HP patronen ook wel eens gehad, maar een keer onder de (hard) stromende kraan houden werkte bij mij prima.
Wel even opletten dat je de wasbak meteen schoonspoelt..
Mijn moeder kon die inkt op het aanrecht nl. niet waarderen
De cartridge even droog deppen met keukenpapier ofzo... Hier doet ie het weer prima
(edit:typo''s)
Wel even opletten dat je de wasbak meteen schoonspoelt..
Mijn moeder kon die inkt op het aanrecht nl. niet waarderen
De cartridge even droog deppen met keukenpapier ofzo... Hier doet ie het weer prima
(edit:typo''s)
Nachtje in een schoteltje met een mengsel van spiritus en terpentine doet''t voor mij nog wel eens.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
zoals de canon helpdesk zegt: een uurtje op een vochtige doek zetten 
dat wil wel eens helpen
het kan trouwens ook nog zijn dat je printkop is opgedroogd en dan zou je die ook eens op een vochtige doek moeten zetten
of anders de catridge doorblazen
zit boven op van die gaatjes
suc6
dat wil wel eens helpen
het kan trouwens ook nog zijn dat je printkop is opgedroogd en dan zou je die ook eens op een vochtige doek moeten zetten
of anders de catridge doorblazen
zit boven op van die gaatjes
suc6
Verwijderd
Kijk Gilseboer,
je moet gewoon een nieuwe cardridge kopen.
Met een vaste printkop (vast op je printer) helemaal, want anders heb je kans dat je die naar god helpt.
Dit geldt ook voor navullen, niet doen dus.
Zit je printkop aan je cardridge vast dan kun je wat gogelen want dan kun je altijd nog een nieuwe kopen.
Hoe dan ook, ik zou gewoon een nieuwe kopen.
Met een vaste printkop (vast op je printer) helemaal, want anders heb je kans dat je die naar god helpt.
Dit geldt ook voor navullen, niet doen dus.
Zit je printkop aan je cardridge vast dan kun je wat gogelen want dan kun je altijd nog een nieuwe kopen.
Hoe dan ook, ik zou gewoon een nieuwe kopen.
Pagina: 1