[BC3] logitech optical mouse?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ben van plan een optical mouse aan te schaffen. maar is dit nu wel zo''n goed idee? :?

Ik doe veel grafisch werk (photoshop, illustrator, flash enz.) en game ook veel >:) Ik heb ff gesearched en daar kom ik toch veel topics tegen over het overslaan van pixels en trillen enzo met optische muizen. Daar heb ik dus geen zin in.

Die microsoft dingen zijn me te lomp :( dus ik wil voor een logitech gaan. Die logitech site geeft me alleen niet veel info.

Weet iemand misschien het verschil tussen een:
-Pilot Wheel Mouse Optical (die grijze) en een
-Wheel Mouse Optical??(die blauwe).
In de pricewatch schelen ze 5 piek en bij mycom 14 piek. is er behalve de kleur nog een verschil?? het gaat me dus niet om de kleur maar puur een verschil in gebruik. Ik zie geen extra knoppen ofzo namelijk.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Ik zie geen verschil behalve de bovenkant van die muizen... ik heb zelf de blauwe en een vriend van mij heeft die grijze, dus de "pilot", maar ze zijn identiek.

En trillen en/of overslaan daar heeft mijn WheelMouse Optical geen last van :)

Ook perfekt met gamen zoals UT, Q3A enz. enz. enz.

Kopen dus, maakt dus niet uit of je de pilot of de blauwe neemt, neem gewoon de goedkoopste :9

I love watercooling

• Starbolt
  • Laatst online: 18-08 21:45
ik heb de blauwe en dat ding is gewoon super

erg precies

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Guilez

Maak je gebruik van Windows 2000 ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• rnmt
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Ik heb die blauwe van Logitech en het werkt echt heerlijk!!!

Hij trilde in het begin inderdaad (vooral als íe stil stond), maar sinds ik mijn reflecterende ondergrond heb vervangen door een doffe ondergrond heb ik er geen last meer van! *D

Throw me a freakin' bone here

• BC3 Victim
Gebruiken jullie nou windows 2000 met die blauw logitech wheel mouse ofniet ???????

want bij mij doet ''ie wheel het niet !!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op maandag 28 mei 2001 00:07 schreef ZOMERZON het volgende:
Gebruiken jullie nou windows 2000 met die blauw logitech wheel mouse ofniet ???????

Ja ik heb ook een optical USB logitech maar mijn wheel doet het ook niet vind het eigenlijk toch niet praktisch zo''n wheely heb het nooit gemist maar ga hem toch maar eens installeren en kijk dan even of ik het gemist hebt :)

• sjuk425
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 00:07 schreef ZOMERZON het volgende:

Daar was een patch van logitech voor las ik net ergens.
Game_whl.EXE
Moet je maar ff searchen, ik ga snurken, het is namelijk alweer maandagmorgen ARGH! :r

• BC3 Victim
allereerst wil ''em die wheel in het algemeen kunnen gebruiken voordat ik ''em in het game-leven zal gaan usen :)

oftewel...... hij doet ''et zoweerzo niet in windows 2000

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
KOPE DAT DING!! :)

Wel die Mouseman versie dan... die is wat groter en heeft 1 knop extra.

Verder is optisch rete nauwkeurig, wordt niet vuil, minder weerstand met de ondergrond door missen v/d bal...
Trilt alleen op sommige ondergronden maar alleen als je nix doet, dus nooit als je beweegt

Hij gamed ook als een speer, je kan alleen problemen krijgen als je een "te" lage sens hebt, ik heb mijne in Logitech mouseware op 4 staan en werkt prima :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Ik heb veel betere ervaringen met de kleine blauwe, de wheelmouse optical..

Daar kun je zeer goed mee CS en bijv.

Nix geen last van te snelle moves dat''ie doorschiet ofzo..

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik heb ook de blauwe, idd super ding! Voorral die duimknop, ingesteld als opdracht vorige, dan werkt die ook in verkenner en zo.
Ik ben in ieder geval super blij dat ik hem gekocht heb en ik denk dat jij er ook geen spijt van gaat krijgen.
Ga anders gewoon ff bij de pc shop om de hoek kijken naar da ding, heb ik ook gedaan!

suc6 ermee

• Starbolt
  • Laatst online: 18-08 21:45
Op maandag 28 mei 2001 00:00 schreef ZOMERZON het volgende:
Guilez

Maak je gebruik van Windows 2000 ?
nee win98se

Verwijderd

Mijn logitech optical mouse werkten gelijk in win 2000 en het wieltje ook, zonder enige drivers te installeren. 8-)

• sjuk425
  • Niet online
YEAH!net dus dat ding gekocht :)
vet relaxed! ook met gamen :)
alleen geen drivers geinstalleerd, ik heb namelijk een tering aan dat popup logitech menu.

• BC3 Victim
Hmm.......en hoe is het mogelijk om EN het wieltje EN een dubbel-click te assignen als middle-button ? :)

• sjuk425
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 19:03 schreef ZOMERZON het volgende:
Hmm.......en hoe is het mogelijk om EN het wieltje EN een dubbel-click te assignen als middle-button ? :)
Dat scrollen hoort gewoon standaard te werken, dat zit standaard in windows. De muis werkt hier dus perfect onder win98, win2k, linux, beOS, gelijk ff allemaal getest.
maare dubbel-click assignen? geen idee.
Heb ik ook niet nodig trouwens.

• BC3 Victim
K''heb a logitech optical Blauw/grijs ding
en is niet slecht
werkt in w2k ook maar ik instaleer geen mouseware i.v.m scrollwheel werkt niet in d3d spelen zoals UT/quake enz

• BC3 Victim
Zo''n dubbel-click i.c.m. wheel is echt Super handig !!!

vooral in photoshop, windows explorer, desktop, flash, games.... alles eigenlijk :)

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 17:28

waztone

de enige echte

Nou heb ik een soortgelijk probleem. Ik doe ook best wel veel grafisch werk, maar hou toch ook wel van gamen. Nu zit ik te twijfelen tussen een logitech optical mouse (met wiel, die blauwe)en een logitech cordless optical wheel, die lijkt me supergaaf maar nu hoor ik van mensen dat zo'n optische draadloze muis niet zo denderend is voor grafisch werk. Wat moet ik doen? Optisch draadloos of alleen optisch?

All is fair in God of War

Verwijderd

Hoelang gaan die batterijen mee? Ik heb op de hcc namelijk de Logitech Cordless mouseman optical gekocht!
Pagina: 1