[BC3] leuk "auto-alarm-beeper" schakeling gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je kent t wel, iemand loop naar zijn auto, pakt zijn sleutel hanger *druk* *beep beep* doet de beeper en *flits flits* gaan de knipperlichten ;)

ik wil dat ook! op me fiets

voor op de voor en achterlamp..
dus kom je aan lopen *druk* *flits flits* en evt. de beep ook

echte pimp fiets, scooters hebben ze ook.
dus ik ben op zoek naar een schema voor een sleutel hangen met bijbehorende receiver die ook die functies kan leveren.. een held in t huis die dat voor me kan ontwerpen of heeft liggen (schema dan)?

edit:

topy''s

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

godsammekolere...
koop bij conrad een alarm..allez wat je niet nodig hebt gooi je weg...en je neemt alleen het zoemertje..

• BC3 Victim
tussen snor en lippen door; ik kan die meuk niet vinden bij conrad

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
je hoeft niet meteen zo op me af te vliegen.. als ik t niet zlef wilde bouwen ,was ik meteen als al naar conrad gegaan.

home-made geeft altijd nog 100 keer meer voldoening dan zon konrad ding.

mag t

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:57
''k vind het wel een leuk plan.
ik houd het topic wel ff in de gaten, een vriend van me zou dit ook wel graag op zijn fiets willen zetten denk ik zo :)
(die heeft hem ook al zwart overgespoten enzo, de gek :D )

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:11

Klippy

Still Game

Supervet idee! Echt vette LOL :)
Als niemand het eraf sloopt dan :(
Maar dan moet je wel ff een geschikte plaats zoeken voor die receiver. Stroom hebben (zal wel 12V zijn) en licht op batterijen.
Maar zou moeten kunnen ja....
Wel filmpje als het gelukt is :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• BC3 Victim
je pakt een bidon, knalt ie met dikke schoeven in je houder vast, en die schakeling doe in de bodem, niemand die dat eruit pulkt (of er waait een somalier in tijdens een tochie, en die neemt t mee :+ )
t beste is om te werken met een radio-signaaltje op de am golf ofzow, dan hoef je iig niet te mikken
filmpje komt uiteraard ;)

• HaaZ
  • Laatst online: 13:42

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op zondag 27 mei 2001 23:37 schreef Juggernaut het volgende:
godsammekolere...
koop bij conrad een alarm..allez wat je niet nodig hebt gooi je weg...en je neemt alleen het zoemertje..
verder alles goed? :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Klippy

Klippy

Still Game

Op maandag 28 mei 2001 00:37 schreef Agressive het volgende:
je pakt een bidon, knalt ie met dikke schoeven in je houder vast, en die schakeling doe in de bodem, niemand die dat eruit pulkt (of er waait een somalier in tijdens een tochie, en die neemt t mee :+ )
t beste is om te werken met een radio-signaaltje op de am golf ofzow, dan hoef je iig niet te mikken
filmpje komt uiteraard ;)
Geniaal!
Je hebt er al over nagedacht he :)
Accutje erin, prachtig!
Dus als iemand een schemaatje heeft kan de jongen gaan knutselen :)

• BC3 Victim
Op maandag 28 mei 2001 00:00 schreef -ScuL- het volgende:
(die heeft hem ook al zwart overgespoten enzo, de gek :D )
:) was dat niet mijn fiets geweest :)

• BC3 Victim
er schijnt een chip voor te zijn die op een "code" reageerd, die dus via allerlij manieren kan worden ingevoerd (via am ofzow dus)..
die voert per code een opdracht uit (bijv pulsen)//
iemand die weet welke ik bedoel?

• BC3 Victim
maar t kan toch ook zonder ic? je zou t zo kunnen maken, dat wanneer je op de ab drukt, dat ie 2 pulsen wegzend, en de receiver reageerd op elke puls met een flits..
dus de zender paast 2 pulsen weg, en de receiver is gewoon passief

Verwijderd

Even ter info: als je bij een beetje goede elektrozaak komt vragen om een Beeper dan bedoel je dus eigelijk een afstandbediening die in contact staat met , in dit geval je fiets. Dat houdt dus in dat je afstandbediening een alarmmelding zou kunnen gaan geven bij verplaatsing / beweging vn je fiets. En dat over een afstand van ongeveer 1 km. Aangezien ik belang hecht aan mijn auto zit dat ook in mijn auto.

edit

Maar dat wilde je eigenlijk ook geloof ik.
Gemini heeft zoiets en werkt onafhankelijk van een autoalarm ( ongeveer f150,-). Of meta alarm heeft dat ook wel en als je luxe wil moet je even zoeken op compustar. Maar das eieglijk allemaal niet zo geschikt voor je fiets

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49
Uhm bestuurbare auto receiver en afstandbediening??
Is wel klote als er zown manneke met zown ding staat te speulen en jij komt voor bij bleep bleep knipper knipper. :D :P

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• BC3 Victim
ik zag t bij conrad staan jah, allemaal meuk voor 150 piek :\
dat moet meer cheap kunnen, want ik moet ook nog geld overhouden voor me skates en verfbussen :\

maar de serach of the holy pimp-fiets blijft voortbestaan, en er ZAL een oplossing komen

• Klippy

Klippy

Still Game

Goed zo. Ik weet helaas geen oplossing, maar ''t aantal reply''s blijft nogal laag vindt ik. Ik vin dit wel een leuk idee :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
sorry, dit is meer een computer hardware gerelateerd forum ...
Pagina: 1