De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
koop bij conrad een alarm..allez wat je niet nodig hebt gooi je weg...en je neemt alleen het zoemertje..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
home-made geeft altijd nog 100 keer meer voldoening dan zon konrad ding.
mag t
ik houd het topic wel ff in de gaten, een vriend van me zou dit ook wel graag op zijn fiets willen zetten denk ik zo
(die heeft hem ook al zwart overgespoten enzo, de gek
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Als niemand het eraf sloopt dan
Maar dan moet je wel ff een geschikte plaats zoeken voor die receiver. Stroom hebben (zal wel 12V zijn) en licht op batterijen.
Maar zou moeten kunnen ja....
Wel filmpje als het gelukt is
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
t beste is om te werken met een radio-signaaltje op de am golf ofzow, dan hoef je iig niet te mikken
filmpje komt uiteraard
verder alles goed?Op zondag 27 mei 2001 23:37 schreef Juggernaut het volgende:
godsammekolere...
koop bij conrad een alarm..allez wat je niet nodig hebt gooi je weg...en je neemt alleen het zoemertje..
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Geniaal!Op maandag 28 mei 2001 00:37 schreef Agressive het volgende:
je pakt een bidon, knalt ie met dikke schoeven in je houder vast, en die schakeling doe in de bodem, niemand die dat eruit pulkt (of er waait een somalier in tijdens een tochie, en die neemt t mee)
t beste is om te werken met een radio-signaaltje op de am golf ofzow, dan hoef je iig niet te mikken
filmpje komt uiteraard
Je hebt er al over nagedacht he
Accutje erin, prachtig!
Dus als iemand een schemaatje heeft kan de jongen gaan knutselen
Op maandag 28 mei 2001 00:00 schreef -ScuL- het volgende:
(die heeft hem ook al zwart overgespoten enzo, de gek)
die voert per code een opdracht uit (bijv pulsen)//
iemand die weet welke ik bedoel?
dus de zender paast 2 pulsen weg, en de receiver is gewoon passief
Verwijderd
edit
Maar dat wilde je eigenlijk ook geloof ik.
Gemini heeft zoiets en werkt onafhankelijk van een autoalarm ( ongeveer f150,-). Of meta alarm heeft dat ook wel en als je luxe wil moet je even zoeken op compustar. Maar das eieglijk allemaal niet zo geschikt voor je fiets
Is wel klote als er zown manneke met zown ding staat te speulen en jij komt voor bij bleep bleep knipper knipper.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
dat moet meer cheap kunnen, want ik moet ook nog geld overhouden voor me skates en verfbussen :\
maar de serach of the holy pimp-fiets blijft voortbestaan, en er ZAL een oplossing komen