Ik heb bij mijn ouders de ouwe bak van mijn zusje mee gesleept, een AMD 386, vier geheugenreepjes (weet niet van hoeveel), een diskettedrive en een Caviar schijf van zo''n 400 MB.
Heeft iemand een zinnig doel voor dit kastje, ik weet ei''k niet precies wat ik er mee aan moet, en wegdonderen vind ik ook zo zonde!
Doe es een tipje!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Echt niet! Met een 486DX4-100 trek je dat net! Behalve als je er nog een aparte decoderkaart in stopt, maar dan wordt al weer veel te duur en niet interessant.Op zondag 27 mei 2001 22:34 schreef Rembo het volgende:
standalone mp3-speler.
moet ie net kunnen trekken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Stilstaande kleiduiven schieten
[/geintje]
Leren casemodden, hoef je niet bang te zijn dat je je dondervogel sloopt.
Verwijderd
niet de dingen waar je nu nog iets aan zou hebben... stunts is wel grappig ja
ga van alle onderdelen sleutelhangers maken ofzo
(beetje oefening kan geen kwaad)
En uiteraard bewaren, lekker voor over een jaar of 20. ''Kijk Jantje, hier moest Opa zich mee behelpen, in plaats van die 50 Ghz van jou''.
Virussen? Scan ze hier!
er zit een isa netwerk kaart in(coax) met een bootrom.
is daar nog iets mee te doen?
en van die sleutelahngers, ergens tips hoe ik het beste dat kan doen?
PS fasttracker is muziekproggie voor hardcore housebende kan ook andere sampeltjes gebruiken.
PS mp3en gaat iet echt niet doen, zelfs ouwe 486 dx33 trekt dat niet, zekerniet met winamp
Verwijderd
En anders, tsjaaa ik zou het niet weten, wat je er verder nog logisch meekunt [dus kleiduif schieten is dat niet :)]
(Bakje van de hoogste verdieping gooien, "wat doe je nou man!" "ik kijk em ff na"
Nah, mol het HDtje er wel uit, maak van de proc wel een sleutelhanger en jank d Dremel lekker in de kast... Misschien mooi als vissekom!
Verwijderd
dat fasttracker/impulsetracker/screamtracker idee is goed
prik er een coprocessor bij!
Verwijderd
Heb ik vroeger ook wel es gezien, is zeer phat ja maar het kost wel flink wat stroom en verder heb je er nix aan...nee man
dat fasttracker/impulsetracker/screamtracker idee is goed
Of je moet er van alles mee doen [DAPque uitlezen, mail status, alles status, en KOE!]
Is wel een cool idee, maar om nou mn zwarte Antec open te gaan zagen om er een gemodde HD in te hangen... Ook een beetje zonde he.Op maandag 28 mei 2001 18:31 schreef Belegen_Kaas het volgende:
de hd openmaken, plexiglas erop en in de voorkant van je case hakken
(xtra info voor de fasttrackfans, er zit geen geluidskaart in...)
Verwijderd
Softwarematig is dat idd niet te doen, dat snap ik wel ja,Op zondag 27 mei 2001 22:36 schreef Da_Bink het volgende:
[..]
Echt niet! Met een 486DX4-100 trek je dat net! Behalve als je er nog een aparte decoderkaart in stopt, maar dan wordt al weer veel te duur en niet interessant.
Hier stond een artikel over in de CT 7-8/99
Kun je toch eindelijk iets gaan doen met je comp. Ik zit al 6 jaar met die ander winnetjes te klooien, 12 uur onderhoud per dag en 1 uurtje draaien (kladblok) anders komen er problemen.
Jaaaaaa.....STUNTS!!!Op zondag 27 mei 2001 22:32 schreef Hoicks het volgende:
Hmm..stunts spelen?
cool!
2. MP3 speler onder DOS (er is een proggie dat de lange bestandsnamen weergeeft ipv. afgebroken), of onder linux console.
MP3 moet ie dus makkelijk kunnen trekken.