Toon posts:

[BC3] Scanner in WINXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke scanner werkt goed in WinXP met USB poort

ik zit zelf te denken aan HP3400c

heb nu een plustek geval op LPT nivo maar dat werkt niet in xp (of heel slecht)

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50
als betatester neem je toch gewoon even contact op met microsoft? ownee, je kan geen beta tester zijn, alleen voor ppl uit amerika.

(btw, ik denk hp sowieso wel goed ondersteunt wordt)

Verwijderd

Topicstarter
TNX ;) ;)

dus een HP scanner moet wel lukken tnx

Verwijderd

dubbel :)

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 10:33 schreef Freezerator het volgende:
als betatester neem je toch gewoon even contact op met microsoft? ownee, je kan geen beta tester zijn, alleen voor ppl uit amerika.

(btw, ik denk hp sowieso wel goed ondersteunt wordt)
kweenie hoor maar via MSDN krijg je ook de beta''s door je brievenbus gepropt, ja ook die van win xp (heet nog "codename Whistler" bij MSDN)

Of je die ook wil installeren is een tweede punt maar daar gaat het nu effe niet over.
Altijd weer dat gezeik over beta''s dat dat dus gelijk allemaal ilegaal zouden zijn, wordt daar :r misselijk van.

• Jagermyster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:57
Heb zelf een ietwat oudere HP 4200c USB scanner. Deze wordt NIET door windows 2000 ondersteund (geen drivers voor, HP doet moeilijk, blablabla).

Onder Windows XP echter is het stekker pluggen en scannen maar! Geen drivers installen, nope, gewoon plug & scan.... :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 19:58 schreef Jagermyster het volgende:
Heb zelf een ietwat oudere HP 4200c USB scanner. Deze wordt NIET door windows 2000 ondersteund (geen drivers voor, HP doet moeilijk, blablabla).

Onder Windows XP echter is het stekker pluggen en scannen maar! Geen drivers installen, nope, gewoon plug & scan.... :Y)
He das pas handig nix geen drivers meer installen dus ik mag er wel van uitgaan dat die hp scan het ook doet ;) nou alleen nog dat oude ding zien te slijten aan een of ander ;)

:? is er ook een windows XP site met hardware ondersteuning :?
Pagina: 1