Toon posts:

[BC3] Keyboard & muis ineen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik een keyboard(PS2) kan kopen waar een muis bij ingebouwd is.

Ik heb al met de search gezocht maar enige wat ik daarbij vond was een silitech bij mycom, wel een mooi ding maar vanwege compatibiliteit met linux wil ik graag geen draadloze set.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
je bedoelt zo eentje die vorige week op de frontpage langs kwam??

Verwijderd

Topicstarter
oeps, heb ik iets gemist?

ff zoeken op de frontpage

Verwijderd

Topicstarter
zo ff gevonden

(http://www.tweakers.net/nieuws/17003)

das niet echt wat ik bedoel, het ziet er wel leuk uit, maar ik bedoel iets zoals compaq bij zijn 19" producten levert (mits extra aangeschaft uiteraard)

das een 86Key''s keyboard en een trackball erin gebouwd.

• HermeS
wat mag het kosten?

Verwijderd

Topicstarter
mwa, 95 piek als het een knap setje is, dan zul je me echt niet horen :)

• HermeS
okay, dan koop je er maar eentje voor jezelf, en dan stuur je die andere maar op naar * HermeS . prijs is namelijk slechts 40 piek!

M''n adres is
xXXX
XXXX
XXX

hehehe, nee geintje, dit is echt puur toeval, ik kwam er toevallig vanavond langs toen ik aan het surfen was.

Volgens mij is dit presies wat je zoekt ... toch?

Of je er ook werkelijk op kan quaken weet ik niet, maar ik ga er van de week ook eentje halen :) .

http://www.regenboog.net/p603.html (deeplinking werkt een beetje vaag bij ze, dus eerst naar de hoofpagina en dan nogmaals)

Afbeeldingslocatie: http://www.regenboog.net/images/products/lan%20keyboard200x200.JPG

Verwijderd

Topicstarter
das precies degene die ik zocht :) :) :)

compaq had ik vorige week gebeld en die riepen van "verkopen we niet los"

en regenboog net gebeld, morgen is ie theoretisch in huis, mwa KPN/TNT wordt waarschijnlijk overmorgen maar dat boeit niet :)

Thxn voor het helpen zoeken (en vinden :) )

• HermeS
graag gedaan.

jij ook bedankt, want ik ga ernu ook eentje halen, want dat kan wel handig zijn voor m''n lan-party-case.

Verwijderd

Topicstarter
graag gedaan dan :)

ik ga hem gebruiken voor mijn Linux testsysteem, staat naast mijn gewone pc en geen zin in 2 grote keyboards en 3 muizen (gewone pc heeft er 2), liever 2 kleine waarvan 1tje all in is :)

switchboxen vindt ik ook niets, heb al een paar keer dat gedoe fout zien gaan :(

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

lijkt me niet echt lekker werken,naja misschien ff wennen :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ik heb hem vandaag ontvangen, na me werk meteen aangesloten alleen kan linux de ongebouwde muis niet vinden :?

ik ga nu ff windows op dat ding installen (kan ik tenminste zeggen dat ik echt alles geprobeert heb >:) )

Verwijderd

dat ding is echt storend op spellen die per se de cursortoetsen gebruike nen niet reageren olp de numpad

ik heb zo''n kreng nog gehad op me 468
met zo''n mintgroene trackball

ik wist niet waar ik hem zo snel kon dumpen >:)
Pagina: 1