Toon posts:

[BC3] deel 2 Epiloog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerste is idnerdaad brak:

net zoals Piet Lankhorst uuh ik bedoel H.

////

Knot.From: "PIET LANKHORST" <ralphlank@hotmail.com>
To: mir4of7@hotmail.com
Subject: Re: Terugstorting geld
Date: Tue, 22 May 2001 20:39:46 -0000

Mjah zoek ut allemaal zelf ff lekker uit :)

Mij vind je toch niet :)

////

Dacht het dus wel Knot.

Thankx allemaal bijzonder Oppertweaker en Bamibal.

You''re foked Knot

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:08
¿

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
je relaas wil door technische omstandigheden niet echt vlotten he? :)

of was dit het?

specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Opbouw van spanning ?
Of een anticlimax ?

:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik vind dat dhr Knot een ram op de smoel verdient na het laten opwaaien van zoveel stof

het gaat hier om realtief kleine bedragen, maar dat neemt niet weg dat het schandalig is dat zo het vertrouwen van mensen wordt verneukt

Verwijderd

Topicstarter
tsja.... gaat misschien beetje te ver om persoonlijke gegevens te posten...maar als je een beetje tussen de regels doorleest weet je wel hoe de boel in elkaar zit topic was ook opgestart om te kijken of er nog meer "slachtoffers "waren van deze meneer Pet...ehhh Ralph eehhhHeiko Knot...sorry Lankhorst......ben er zelf ook beetje warrig van gweorden maar het zijn dus gewoon een en dezelfde persoon ....!!!

sbs 6 kom maar op met je bod voor de rechten ...geven we een groot bierfeest voor de mede tweakers ...behalve Ralph.

thanx allemaal *D

Verwijderd

Topicstarter
en Heiko Knot natuurlijk ook niet !

• BC3 Victim
Ralf = H.K. = Quismo = Piet = ? = :? :?

Zwaar geval van MPS.

Maaruh, jackthehacker, laat je hem nu in vrede rusten ? ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

Zijn er nog aanklachten onderweg zodat dit verhaal nog een mooi happy end eind krijgt? :)

• BC3 Victim
er werd toch volledige uitleg gegeve ofzo, of moet ik dan weer naar een andere topic? :?

• BC3 Victim
Uuhm waar is de lang beloofde verklaring nou???

Ik ben aardig nieuwsgierig

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
1. ik wacht in spanning op een reply van Knot waarin hij alles opbiecht :)

2. ik verwacht dat het verhaal hiermee niet ten einde is, dat er eerst nog een paar rake klappen worden uitgedeeld aan Knotje >:)

3. mijn complimenten voor de speurneuzen onder de tweakers die dit allemaal uitgezocht hebben......geweldig!

4. ik vind het wel errug jammer dat deze soap bijna voorbij is, ik heb m van begin tot eind gevolgd.......

PIII 800@804 Mhz

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
hehe ik ook wel nieuws-gierig, Half GOT volgt deze story. Ben niet uit op leed-vermaak ofzo, maar het is toch leuk om te weten hoe de vork in de steel zat. Je hoeft ook geen persoonlijke sh*t te posten, wil ik allemaal niet weten, maar hoe zat het nou uiteindelijk? Was dit een slim-maar-niet-zo-slim opgezette "scam"? Deden die knakker(s) dat wel vaker? Om hoeveel personen ging het nou. Ik heb alles gelezen maar het blijft een beetje vaag. Ik ben blij dat je je pieken terug hebt. Ben je er ook voor aan het zorgen dat ze het nooit meer kunnen doen?
was het de PC mafia? En Arzie was ook de sjaak, hoe is het daarmee?

een beetje nieuwsgierige gladiool

specs

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:40
Ik heb gewoon mijn geld teruggestort gekregen, net als Jack, maar dat was puur omdat Kn../Lank../Quism.. bang was geworden en ging doen alsof hij nu zijn spullen kwijt was en geen geld gekregen had. Het bleek dat ze één en dezelfde figuur waren (hoe dat bleek moet je aan Oppertweaker vragen, die wil het jullie misschien wel vertellen), dus toen werd het allemaal duidelijk.

Ik ben, net als Jack, blij dat ik mijn geld terugheb, maar vind wel dat hij of aangegeven moet worden of in natura terugbetaald, of ook opgelicht (maar dat zal denk ik niet lukken >:) ) moet worden.

Verwijderd

Natuurlijk aangifte doen! Dit soort personen moeten niet ontkomen zonder strafblad, dan weten anderen gelijk ook waar ze aan toe zijn met dat persoon. (Toekomstige werkgevers ed)

• BC3 Victim
dat dat allemaal 1 endezelfde figuur was had ik al begrepen\verwacht. maar we zouden nog een hele uitgebreide uitleg krijgen, en oppertweaker, vertel ons plz hoe je dat dan uit hebt gevonde :7

tnx alvast namens ons allen

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik volg dit Topic en de aanverwanten topics ook. Ik ga me hier niet in de discussie mengen maar en er zijn een aantal dingen die dus echt niet kunnen.

**Mensen die deze topics lezen of eigenlijk half lezen en dan maar wat UITKRAMEN zo van die gozer die gaan we wel even in elkaar slaan. Als je er niets mee te maken hebt hoor je je mond te houden. Je kan natuurlijk wel je mening geven maar dat kan ook op een normale en fatsenlijke manier.

** Het rond strooien van/ of het vergaren van persoonlijke gegevens over de mens(en) in kwestie op dit forum vind ik ECHT NIET KUNNEN. Eigenlijk vind ik ook dat de Moddereter hier ook moet ingrijpen. Er gaan telefoonnummers gironummers en adressen hier het forum over als of het niets is. Als je opgelicht voeld dan ga je maar naar de politie !!!!! Ik zie het nu al voor me dat er een hele knokploeg voor de deur staat op 3 uur ''s nachts. Alleen bleek het adress verkeerd omdat de KLEUTER die dit op het forum had gezet niet kon typen :( als je begrijpt wat ik bedoel.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Buiten alle half feiten om is er gewoon een ding dat me dwars zit...

Waarom heeft Knot het geld terug gestord terwijl hij net zo veel het slachtoffer is als Arzie en Jackthehacker. Hij zou eerder een 50 - 50 deal moeten maken.

En hier op het forum vooraan moeten staan in het uitzoeken wie die lankhorst is.

Want iedereen zit nu wel van het geld is terug maar volgens Knot''s (bullshit) verhaaltje is hij dubbelslachtoffer.

Daarop komen dan ook nog de beschuldigingen dat hij lankhorst is... nou een ding kan ik je zeggen, ik zou uit mn fel springen en meteen aangiften doen. Maar hij houd zich stil.

Do the Math

• BC3 Victim
Beste Mede tweakers,

Hierbij verklaar ik dat ik H.K schuldig ben aan het nalaten van opsturen van de harde waren...

Ik hoop dat iedereen genoten heeft van al het leedvermaak etc.

Wegens persoonlijke omstandigheden was ik niet in staat de harde waren op te sturen...en verzon daarom even een tijdelijke andere persoon.

Mijn excuses aan de gedupeerden!
Al het geld is al reeds weer terug bij de rechtmatige eigenaars.

Ik hoop dat dit ook een les is voor mensen die dit al van plan waren en of er al mee bezig zijn....

Hierbij laat ik het... bamiball en jack the ripper bedankt voor jullie speurwerk!!
En natuurlijk alle andere tweakers!

Ik heb m''n lesje geleerd en ik hoop dat jullie vertrouwen in de rest van de tweakers niet beschaamd is!

:'( :'(

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
-onbelangrijk-

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Hyperbird
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 23:36 schreef Quismo het volgende:
blablabla

Oww please, jij houd dit slappe bullshit verhaal gewoon een paar dagen vol, ik koop ook nog wel eens dingen via de vraag & aanbod dus ging het ons wel degelijk aan:(

Eigenlijk veranderd dit verhaal ook helemaal nix aan de feiten, hoe het ook zit ik denk dat je nu je lesje wel geleerd hebt.

• KaMiKaZe
ok hij heeft zelf al bekent
hij posten van die screenshots
is dus niet meer nodig

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Beste Mede tweakers,

Hierbij verklaar ik dat ik H.K schuldig ben aan het nalaten van opsturen van de harde waren...

Wegens persoonlijke omstandigheden was ik niet in staat de harde waren op te sturen...en verzon daarom even een tijdelijke andere persoon.

Ik hoop dat dit ook een les is voor mensen die dit al van plan waren en of er al mee bezig zijn....

Hierbij laat ik het... bamiball en jack the ripper bedankt voor jullie speurwerk!!

Ik heb m''n lesje geleerd en ik hoop dat jullie vertrouwen in de rest van de tweakers niet beschaamd is!

Ik vind jou en behoorlijke lul!
Ik :r op jou!

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 23:40 schreef Bamibal het volgende:
goed jongens ik ga zo screenshots plaatsen van een icq gesprek wat ik gehad heb met iemand die knot goed kent. hieruit kunnen jullie opmaken dat hijzelf niemand anders kan zijn dan heiko knot zelf. de vraag is alleen nog wat er aan te doen.
Nou zo te zien heb is hij flink bang voor de consequenties van zijn daden. Als je Arzie en Jackthehacker kan overtuigen om aangifte te doen bij de politie dan zou dat perfect zijn.

• BC3 Victim
Las ergens in het 1e topic dat de politie pas in actie komt bij zaken van FL 300+
Correct me if I''m wrong ben niet op de hoogte van dit soort zaken.

Dus als Arzie en Jack samen aangifte doen zitten ze over dat bedrag heen.

• Hyperbird
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 23:50 schreef Bamibal het volgende:
ok hij heeft zelf al bekent
hij posten van die screenshots
is dus niet meer nodig
Sorry maar is dit niet gewoon de zelfde bullshit dan? Ok hij geeft iets overduidelijks toe en draait het in zijn voordeel.

Het zit me gewoon niet lekker hoe hij alles zo lang ontkent, dan een tijd niet reageerd en dan hier mee komt.

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 23:54 schreef Hyperbird het volgende:

[..]

Sorry maar is dit niet gewoon de zelfde bullshit dan? Ok hij geeft iets overduidelijks toe en draait het in zijn voordeel.

Het zit me gewoon niet lekker hoe hij alles zo lang ontkent, dan een tijd niet reageerd en dan hier mee komt.
Inderdaad.
Deze gast pakt straks gewoon een andere nick op Tweakers en gaat gewoon verder.

• KaMiKaZe
Beste Mede tweakers,

Natuurlijk ook weer gelogen van die tijdelijke andere persoon. je bood de hardware immers aan onder de naam lankhorst dus was je van te voren al van plan om dit te doen. ik weet dat je zelf een 1Ghz en 2x128 in jou systeem hebt zitten maar je vader heeft dat nooit gehad. die heeft immers een t-bird 800 systeem gekocht een half jaar geleden. Volgens mij ben je nooit van plan geweest om hardware op te sturen maar zat je in geldnood ofzo. Quismo als je nu eens begint met eerlijk te zijn. je hebt hier nu al zoveel leugens verkondigt dat niemand je meer gelooft.

• BC3 Victim
Nipeng

Ik zal ook speciaal voor jouw nog even toegeven dat ik fout ben geweest en dat ik gewoon een LUL ben geweest...

Ik heb m''n lesje wel geleerd!!

Ik ben ook niet zielig verder ik heb gewoon fouten gemaakt en die zijn niet meer recht te praten.. Als je denkt dat de politie nog een toegevoegde waarde kan hebben tot het geheel moet je dat ook doen!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op zondag 27 mei 2001 22:38 schreef Trashbash het volgende:
Natuurlijk aangifte doen! Dit soort personen moeten niet ontkomen zonder strafblad, dan weten anderen gelijk ook waar ze aan toe zijn met dat persoon. (Toekomstige werkgevers ed)
Feit is alleen dat een strafblad met gepleegde delicten onder de 18 jaar vervallen na de 18e verjaardag, dus de werkgever ziet er dan niets van terug (ik ga er nu even vanuit dat deze oplichter iemand van onder de 18 is, anders doe je dit soort dingen niet :) ).

edit:

Waarom werkt die smiley opeens niet?
Hmm, je moet tegenwoordig de smiley helemaal los neerzetten, welke onbenul heeft dat bedacht (jaja, het heeft ook voordelen, maar ik vind het maar niks)?

• KaMiKaZe
Quismo is 20/21 jaar

• BC3 Victim
Bamibal

Ik had echt wat te koop want ik wilde in eerste instantie m''n eigen processor verkopen (Athlon 1000mhz) en m''n dimmetjes 2x 128 mb verkopen en vervangen door 1 265 mb RAM.

Ik had het geld gestort gekregen en heb verder niks meer verstuurd..

Ik hoop dat je na al mijn leugens dit nog wel wil geloven :?

• KaMiKaZe
waarom bied je het dan aan onder lankhorst ?
en niet onder je eigen naam

ik weet dat je lankhorst gebruikt voor hotmail

• BC3 Victim
Omdat ik zowiezo anoniem wilde blijven bij verkopen etc. Ik heb ook wel dingen echt verkocht ( en verzonden ) onder die naam.

En omdat ik m''n passwoord van m''n andere hotmail adres kwijt was en niet meer kon opvragen.....

Heb ik die naam maar even verzonnen om een account aan te maken

• KaMiKaZe
en waarom heb je toen besloten de hardware niet op sturen ? alhoewel het wel in je bezit is

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
is hier ook een deel 1 van misschien? Klinkt wel boeiend.. de oplichter (istie blijkbaar hoe dan ook) ontmaskerd

• BC3 Victim
Eerst was het nalatigheid en later heb ik er geen aandacht meer aan geschonken dat was dus mijn fout!! Ik heb het gewoon nagelaten om het te versturen... STUPID me

• witchdoc
quismo: en ben je nu bereid het aangeboden WEl te verkopen aan de afgesproken prijs?
(desnoods aan iemand anders)

• Ecco
  • Laatst online: 27-01 00:46
Klinkt mij als eerstegraads oplichting.
Don''t mess with Jack! :P

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:42

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

------

------

en dit dan? nalatigheid gaat toch op een andere manier...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• BC3 Victim
Ik ga het hier van wat mij btereft bij laten..

ik ben gewoon fout en stout geweest (en gemeen) en ik hoop dat jullie mijn excusus kunnen accepteren. (wel gemeend)

• Starbolt
  • Laatst online: 14:08
en gemeen :(

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 28 mei 2001 00:28 schreef Quismo het volgende:
Ik ga het hier van wat mij btereft bij laten..

ik ben gewoon fout en stout geweest en ik hoop dat jullie mijn excusus kunnen accepteren. (wel gemeend)
Waarom vertel je nou niet eens wat er echt is gebeurt, want om eerlijk te zijn als je zo jou mailtjes leest en het vehaal bekijkt heb je het allemaal met opzet gedaan....

• InterCC
  • Laatst online: 11:46
Hehehehe. Nu wordt ie uitgeluld en dan laat ie het er maar bij. Tsja. Weggaan is de makkelijkste manier heh.

• KaMiKaZe
voor de rest laat ik het hier ook bij wat dit topic betreft. voor de rest moeten jackthehacker en arzie maar kijken wat ze ermee doen.

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Op maandag 28 mei 2001 00:23 schreef poohbeer het volgende:
is hier ook een deel 1 van misschien? .....
Poohbeer, op de Noordpool gezeten met deze warme dagen :? Klik eens op de topicstarter zijn naam, vind je wel ergens een draadje van +15 reacties. :)

Heb je vannacht nog wat door te lezen.

(c)2001@Tweakers

? weet jij wat.

• HaaZ
  • Laatst online: 13:42

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op maandag 28 mei 2001 00:32 schreef Bamibal het volgende:
voor de rest laat ik het hier ook bij wat dit topic betreft. voor de rest moeten jackthehacker en arzie maar kijken wat ze ermee doen.
Bamibal (en andere behulpzamen), een pluimpje voor jou :)
iemand die zich zo goed inzet voor het onrecht wat een medemens wordt aangedaan verdient dat wel!
:) :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• witchdoc
Op maandag 28 mei 2001 00:34 schreef PokkeNoise het volgende:
Poohbeer, op de Noordpool gezeten met deze warme dagen :? Klik eens op de topicstarter zijn naam, vind je wel ergens een draadje van +15 reacties. :)

Heb je vannacht nog wat door te lezen.
kan inderdaad niet zo goed tegen de hitte, maar was er wel, alleen niet gelezen :)

ben trouwens meneer denie al aan''t bijlezen.. gheheh, wat een knuppel. (je weet wel, dat dign waar je hem een paar keer mee zou willen ''raken'') :)

• KaMiKaZe
If you ever need me

Bamibal R. de Vries >:)

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet en nooit mijn bedoeling geweest om iemand openbaar aan de schandpaal te nagelen. Ten slotte leven we niet in de 16de eeuw. We zijn allemaal wel eens ergens eens van beschuldigt of dat nu waar was of niet.Feit is dat (sommigen)ervan leren: dus Heiko trek je lering. En dat hoop ik ook voor de mensen die zich bezighouden met dit soort praktijken.

Maar zeg nooit en te nimmer tegen Jack :7

/quote

Date: Tue, 22 May 2001 20:39:46 -0000

/quote

CASE CLOSED
maandag 0:54 28 mei

terug naar de orde van de dag....

(ps. ik hoop dat je vriendschap met Oppertweaker het overleeft)

morgen weer vroeg op

:Z:z:

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Beste Mede tweakers,
[..]
[..]

1. dat je nog ''mede''-tweakers durft te zeggen, want volges mij word je niet echt meer tot de tweakers gerekent nu.....
2. LOL dat je de mensen die je betrapt hebben nog ff bedankt!! iets in mij zegt me dat je dit niet serieus meent :)
3. hierbij verklaar ik de Heiko K./Ralph L. oplichtingszaak als gesloten :)

PIII 800@804 Mhz

• Klippy
  • Laatst online: 01:11

Klippy

Still Game

Zal ik ook nog maar eens wat posten na het volgen van dit drama. :)

Want het is natuurlijk niet goed te praten. Je probeert er duidelijk onderuit te komen nu. Door het zeggen van "Je vindt me toch niet." laat je duidelijk merken dat je niet van plan was mee te werken.
Maar voor de rest ben ik het 100% eens met de reply van ViperGTS hiervoor.
Wel mooi van de Tweakers dat iedereen zo mooi heeft geholpen.
Maarja case closed geloof ik.....
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/3.gif? :7 Nee toch mooi dat we alweer op pagina 3 zijn ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

[dit-is-geen-flame-maar-ik-heb-bier-op-mode]
Je bent sowieso een loser, maar eigenlijk is het gewoon ronduit dom dat je iemand verzonnen hebt die een cpu aangeboden zou hebben, en die naam de dag erna pas geregistreerd hebt. Sjit hee, ga ff "hoe ben ik krimineel deel 1" lezen ofzow.

En kom nu niet met je zielige excusen aan zetten.

ad/modjes, geef die gozer a.u.b. een ban, dit is pas forum verneuking.
[end]

(sorry for the obscene language)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Aangezien meerdere personen deze zaak nu wel zien als afgedaan, sluit ik dit topic.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1