[BC3] Ff belangrijk

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht maar het beeld knippert bij spellen. Dit is mijn videokaart een Stealth 3 s540 agp met 32 mb geheugen. Nu wilde ik vragen of het misschien door de tv kaart kan komen dat het beeld knippert. Ik heb er namelijk ook nog een tv kaart inzitten. :?

Weet iemand van jullie misschien of dit het probleem kan zijn.

Zovast bedankt,
Michael

Ps: Drivers enzo heb ik allemaal al geupdate 8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

edit: uhm ik ben een beetje weg sorry..

Verwijderd

mmm tja of hij wordt niet goed ondersteund
nieuwe drivers ?
agp drivers ?
agp apature size?

Verwijderd

gewoon proberen : tv kaart uit de pc halen en dan kijken of de problemen weg zijn.
Dit kan zo bij alle niet-essentiele interne hardware
(essentieel zijn mobo, processor, koeler, geheugen en een harddisk en videokart)

Verwijderd

Zet voortaan een nuttige topistitel neer aub, aan ff belangrijk heeft niemand iets.

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 21:21 schreef michaelkenis het volgende:
Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht maar het beeld knippert bij spellen. Dit is mijn videokaart een Stealth 3 s540 agp met 32 mb geheugen. Nu wilde ik vragen of het misschien door de tv kaart kan komen dat het beeld knippert. Ik heb er namelijk ook nog een tv kaart inzitten. :?

Weet iemand van jullie misschien of dit het probleem kan zijn.

Zovast bedankt,
Michael

Ps: Drivers enzo heb ik allemaal al geupdate 8-)
misschien komt het door je monitor?! te lage frequentie?! zo ja, zet hem wat hoger ! ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb een Lcd scherm.
Maar daar kan dat toch niet aan liggen??

:? :?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op maandag 28 mei 2001 18:45 schreef michaelkenis het volgende:
Ik heb een Lcd scherm.
Maar daar kan dat toch niet aan liggen??

:? :?
ligt eraan wat je met knipperen bedoelt, gewoon irritant geflits (zo iets als naar de tv kijken), of echt duidelijk geknipper

dat eerste ligt aan de refreshrate van je monitor, bij 75 Hz zou je vrijwel geen geknipper meer moeten zien

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Vraag dit toch in Videoplanken en beeldkanonnen!!! Dikke kans dat je daar zinniger antwoorden krijgt he! :)
Pagina: 1