[BC3] PlayStation 2 & MODchips & USB

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01
Kev0867:

Weet je misschien ook welk merk toetsenbord/muis?

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• MadMax
Hoi,

Ik heb twee vraagjes:

1) Welke MOD chip(s) heb ik nodig om gebackupte PS2 spellen te spelen? Ben al op diverse sites geweest en ben daar diverse mods tegen gekomen: PS2 NEO 2, Action Replay 2 V1.3, Xtreme FM

2) Heeft iemand al ervaring met USB apparaten op z''n PS/2? En zoja, met welke apparaten i.c.m. welke spellen?

Alvast bedankt,

Marnix

Verwijderd

gebackupte PS2 spellen
LOL!!!

Dat heb je toch pas nodig als je originelen kapot zijn? :+

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
toetsenboard en muis bij unreal, heb ook weleens een printer en camera, scanner gezien(misschien wel een speciale??..zal wel:))

en action replay is inderdaad bekender maar beter??, heb de meines nog niet gedaan en als dat voorlopig gaat gebeuren weet ik ook niet want spellen(goeie; GT3,The bouncer,MGS2) zijn er nog steeds niet voor dat ding!!, in november(22ste, ja 2dagen eerder dan de rest van Nederland :) ) mooi veel $$ voor dat ding neergelegd.. :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MadMax
;) Tuurlijk, maar ik heb het ORIGINELE spel Tekken TAG Tournament en er bevinden zich krassen op deze CD. M''n playstation gaat er een beetje maf van doen dus zou graag de backup die ik hiervan heb gemaakt willen gebruiken i.p.v. het origineel.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op zondag 27 mei 2001 21:15 schreef MadMax het volgende:
;) Tuurlijk, maar ik heb het ORIGINELE spel Tekken TAG Tournament en er bevinden zich krassen op deze CD. M''n playstation gaat er een beetje maf van doen dus zou graag de backup die ik hiervan heb gemaakt willen gebruiken i.p.v. het origineel.
het backuppen van dvd''s is niet echt goedkoop

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
tekken tt is dus gewoon een cd''tje

Als ik jou was zou ik wachten op de neo3 (www.playstationmods.com) is je dvd ook meteen regiovrij

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk eens op www.hotbit.nl
Daar kunnen ze je psx2 ombouwen of ze verkopen daar ook lossie chips.
Heb zelf ook een psx2 maar vindt het nog niet waard om hem te "verbouwen", daarvoor is hij te duur (heb hem toen hij uit kwam gelijk gekocht *D) Ik heb een bootdisk gedownload net als die van de Dreamcast, maar weet alleen niet of hij het doet (moet nog even uitproberen). Als hij het doet!!! Ik heb al wrede spellen voorbij zijn komen via ftp..... *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
M$ natural keyboard & logitech marble+ weel icm unreal tournament

en dezelvde muis met silent scope

en voor gebackupde games moet je idd de NEO2 hebben
maar dan heb je nogsteeds geen regio vrije DVD''s

eigenlijk zit ik te wachten op die linux pack voor de PS2

edit
ik neem aan dat je dan geen problemen heb met DVD''s :)
/edit

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Pagina: 1