Toon posts:

[BC3] HP netserver voeding ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een hp nerserver e45 staan. ik wou daar ff een paar hd''s bij zetten maar nadat ik er nog 2 hd''s bij had gezet bootte hij niet meer :'( ik kijk naar de voeding is ie 200 watt :( .. dus ik een andere voeding pakken (300 watt) maar dan zie er zit een apparte cpu power connector op |:( . ik kan zelf een stekkertje maken zodat het werkt maar ik heb liever al een goeie voeding...
enne als hij er niet is een voeding met VEEL connectors.. en stil natuurlijk want dat ding staat 24/7 aan... :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand......

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Enermax heeft veel stekkers, is stil en zeer stabiel, de servers van t.net en GoT hebben ook zo''n voeding dacht ik. Voor kosten zie de pricewatch

Verwijderd

Topicstarter
thnx maar nu moet ik wel ff knutselen met stekkers maar dan werkt het tenminste. net ging me server plat :( en ik draai linux.. het beeld was gewoon bevroren..

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Jaja, nou succes dan maar he

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toch nog effe goed naar die voeding gekeken en het is echt vaag het is een soort mix van een at en atx voeding.. :? er zitten 2 power stekkers op het mobo net zoals bij een at voeding maar er zit ook nog een apparte connector op voor de cpu-power..
en je zet die comp aan via je mobo. Ik heb ook nog op de site van hp gekeken of er voedingen waren waar mee watt in zat maar het hoogste (voor een hp netserver e**) was 256 watt :'(
ik denk dat ik er gewoon een voeding bij ga zetten... Iemand tips hoe ik 2 voedingen 1 atx?? en 1 at aan elkaar kan zetten. zodat ik maar 1 schakelaar over hoef te halen??

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zo creatief ben ik helaas niet, ik mag blij zijn dat ik m''n fan in m''n aopenvoeding heb kunnen vervangen (zonder brokken te maken)

Verwijderd

ja, je oude voeding gebruiken voor je mobo, een nieuwe voor de rest (wel effe zorgen dat ze opspringt door een retourdraadje vast te leggen aan massa) én (niet vergeten) een van die 4Pstekkers van beide voedingen met elkaar verbinden, zodat potentialen gelijk liggen!
Pagina: 1