achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
wel handig is zoeken op fcc-id , daar kan je de originele maker van het pcb tje traceren, daar is het dus ook voor bedoelt..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
De n in p/n staat voor number/nummer dus in ''p/n nummer'' is nummer overbodig ...
Maar om terug te komen op de vraag, FCC id is inderdaad een goede optie.
Maar om terug te komen op de vraag, FCC id is inderdaad een goede optie.
-
fcc staat er helaas niet op 
alleen:
p/n 38-12296-01
Tulip computers
the netherlands
EDAC LO-1
alleen:
p/n 38-12296-01
Tulip computers
the netherlands
EDAC LO-1
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
dat had ik dus al gedaan, maar niets gevonden (anders stel ik de vraag hier ook niet:))Op zondag 27 mei 2001 21:03 schreef MREn het volgende:
Als je gewoon het p/n nummer invult bij google ofzo, kom je er meestal wel snel achter.
Ik ben in een goede bui!
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Oops... volgende keer even wat beter lezen....Op maandag 28 mei 2001 00:06 schreef white_panther het volgende:
fcc staat er helaas niet op
Majah, sla die link toch maar ff ergens op, kan altijd van pas komen.
Wat ook vaak helpt is het invullen van de chip in google.
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
iemand nog ideën
Pagina: 1