Ik wil graag 2 HD''s in raid 0 hebben, en nog een 3e hd erbij die niet in raid staat. Kan dat? Ik wil ze graag allemaal op ata100 hebben, op een asus a7v133.
Ja dat kan,
Je moet in je bios van je raidcontroller opgeven welke schijven de RAID-configuratie vormen. Als je die derde HD niet opgeeft dan zal dit een losstaande schijf vormen.
Je moet in je bios van je raidcontroller opgeven welke schijven de RAID-configuratie vormen. Als je die derde HD niet opgeeft dan zal dit een losstaande schijf vormen.
Zie niet in waarom dit niet zou graan !? Bent natuurlijk wel beter met 4, maar 3 moet volgens mij zeker lukken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
zou je die 3e disk dan als single-disk-array moeten instellen als er al een array aanwezig is?
Lijkt me dat de controller of non-raid is , of raid, maar niet tegelijk.
Enige ideeen?
Lijkt me dat de controller of non-raid is , of raid, maar niet tegelijk.
Enige ideeen?
een ATA100 disk op UDMA33 draaien, jah...ATA100 en UDMA66 maakt geen reet uit maar UDMA33 is wel downgraden.Op zondag 27 mei 2001 21:38 schreef H00LIGAN het volgende:
Die derde gewoon op de normale ide poort aansluiten, moet gewoon gaan.
Wil ze toch wel graag op ata100 hebben, dat er dan 1 op de gewone poort draait kan best, maar dat heeft niet mijn voorkeur. Ik wil graag een schijf hebben die ik even mee kan nemen om in een ander pc te stoppen. Bovendien heb ik dan gelijk een losse schijf em een 2e OS op te zetten.
gewoon 1 schijf op je primaire ide aansluiten en die 2 andere op een reet kaart.
ik heb nu lekker 2pc''s met allebei een raid kaart.
ik heb nu lekker 2pc''s met allebei een raid kaart.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Alle nieuwe moederbord ondersteunen gewoon UDMA 100 dusOp zondag 27 mei 2001 21:46 schreef Kaap het volgende:
[..]
een ATA100 disk op UDMA33 draaien, jah...ATA100 en UDMA66 maakt geen reet uit maar UDMA33 is wel downgraden.
waarom zou dat een probleem zijn.
Tenzij hij gewoon een ouder bord heeft.
Pagina: 1