Toon posts:

[BC3] geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om in windows 98 se net zoals in winme het voor elkaar te krijgen dat je meerdere geluidsbronnen kan afspelen??? zoals bijvoorbeeld cs en winamp tegelijk (nu kan dat niet want ik heb sb128)

Iets met winme dingen kopieren ofzo??? Iemand een ideetje?? :)

Verwijderd

koop een goeie geluidskaart, die wel meer dan 1 geluid tegelijk kan afspelen :?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
SB Live kopen voor nog geen 160 piek
heb je 4 kanalen :)

PIII 800@804 Mhz

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:54

Kvn

(nu kan dat niet want ik heb sb128)
Ehm, dan is daar toch iets mis mee want ik heb die kaart al 1,5 jaar en ik hoor Winamp/ICQ/Msn en andere dingen gewoon door elkaar heen hoor, duzzzz

Verwijderd

jep... SB128PCI ruled

Verwijderd

Je zou ook met een SB16 geen geluiden teglijk kunnen afspelen maar onder linux kan dat wel met die kaart.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je ken proberen om in winamp directsound output aan te zetten, wil mischien helpen, maar t moet gewoon kenne hoor

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja hoor, direct sound, en anders ff de drivers van me kopieren en die installen, bem je ook klaar..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Onder win98 lukt het me ook niet, hb het al verscheidene keren geprobeerd. Maar onder win2000 kan het wel weer met een sb128.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Pagina: 1