Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

De [GoT] clan bij UT

Pagina: 1
Acties:

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-11 00:51
Hallo leden van de [GoT] clan bij Unreal Tournament. Ik speel sinds dat ik kabel heb, me helemaal het lazerus aan UT. Ik wil graag een clan joinen, voor het serieuze teamgame-werk. Nou wilde ik graag de [GoT] clan joinen. Kan dat nog? Of is het helaas niet meer mogelijk? Graag info.

Greetingz, Jorik.

Verwijderd

Kweenie of de GoT nog leeft eigenlijk, ik zat er ook bij, maar ze doen nooit wat. De Clanleader is ook slecht te bereiken en de server ligtmeestal plat.
DolfM heeft wel een goeie CTF server, maar hoe het met de clan zelf zit weet ik niet.

Als je een clan zoekt, bij de [WMD] ben je ook welkom, check ons eens op Clanbase of op
www.alteron.net/wmd

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:15

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Het valt mij ook op dat de laatste tijd de Deticated Tweakers Unreal server leeg is, wat opzich heel jammer is.... :'( :'( :( :( :( ik heb daar een goede ping! :)

Hmmz, Die server van DolfM is wel oke! Alleen af en toe een wisselde ping, niet constant, zal wel aan A2000 liggen.

Ik speel nog iedere avond! ;)
op deze servers speel ik vaak
* Demon DM
* Shellnet DM
* Gamepoint DM
* NGI_ DM

Maybe you see me... ;)
(Nick: XaVieR)

Whatever.

• benchMarc
  • Laatst online: 00:02
ik ben de clanleader van GoT. ook war arranger tegelijk. maar dat doet er ff niet toe. we hadden 2 wars (dus zeg niet dat er nix gebeurd) en die moesten we dus spelen. maar wat doet de halve GoTclan: slapen... niemand gaat ooit naar gotclanforum op clanbase.com, tja wat wil je dan? we moesten 5 man voor een HL game hebben. maarja als niemand die aankondiging op het forum leest dan hebben we daar dus ook de ballen aan. we konder 2 man vinden, omdat ik altijd in de #tweakers.net chatbox op IRC zit. maarja de rest ligt maar te slapen enzo en zegt dat er nix gebeurd. nee is meestal hè, als je dat forum niet leest. :( :( ik ga nu binnenkort een war regelen met UT en dan moet dus iedereen dat forum lezen en zich er voor aanmelden. maar omdat ik weet dat de helft dat toch niet leest zeg ik het hier maar ff:
Voor aan te melden voor de UT war meel mij

Suc6 :)

Verwijderd

Hé Scimi,

Kun je me ff zeggen waar ik mij bij WMD kan opgeven? Ik wou al eerder joinen, maar toen had ik nog wat probl'ms.

Thanxz, J

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Op de site staat gewoon een linkje met Join uz. Makkelijker kan niet. :)

Verwijderd

Dat lukt zo niet, Gert. Die site geeft me allerlei foutmeldingen en me IE wordt afgesloten als ik ergens op druk, dus:

Kan iemand mij alsnog het e-adres geven waar ik mij kan opgeven!

Verwijderd

je kan mij ff mailen
<A HREF="mailto:scimitar@alteron.net?subject=WMD lid">Scimitar@alteron.net</A>
Ik ben WMD clanleader

Enne Benchmarc.
Ik las het forum altijd en poste er ook, het heeft vrij lang geduurd voordat ik zelfs de clan uitgeschreven werd, omdat ook de clanleader het forum niet leest, noch zijn e-mail.

En wars werden er ook nooit georganiseerd, noch deed de server het. Misschien heb je het nu verbetert (kan moeilijk anders), maar het was altijd vrij waardeloos.

Komt denk ik omdat GoT te veel verschillende games speelt, en omdat niemand het als een serieuze clan ziet om mee te spelen. Iedereen speelt wel eens met [GoT] voor z'n naam, maar voor clanwars enzo zitten we toch allemaal bij een andere clan.
Zo zag ik het in ieder geval

• benchMarc
  • Laatst online: 00:02
hehe, toevallig zat ik ook net die oude topic te lezen. maar uh, ik heb al 2 man (YES! veel zeg :)) voor UT, maar heb nog nouwelijks gevraagd en er zullen er zeker ff meer bij kopen. maar moet dus zo naar school :) maar dan vraag het na school wel in de chatbox van #tweakers.net :)Maar wees niet ongerust; er komt zeker een practice.

• Raymond v/d H
  • Laatst online: 08-11 22:19
bechMarc, post dan aub ook een klein berichtje hiero... of neem contact op met Femme of het mogelijk is dat er misschien een [GoT] stukje ergens mag komen met een linkje ofzo.....

Wanneer is dat UT gebeuren dan? Als de datum een beetje aardig is wil ik graag spelen :)

hum, waar de $#%#$^ is die site eigenlijk heengegaan... zou ook wel fijn zijn om te weten.....

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

UT gebeuren is donderdag 10 feb om 22:00 5x5 DM tegen WMD
Ik kan misschien ook wel meedoen >:)

bjorge/[GoT]zzaxxon

Verwijderd

De [GoT] CTF server is nog steeds 24/7 beschikbaar. Er waren wat problemen met pings, maar dat is nu voor een groot deel verholpen (minder custom maps & patch4.05), dus kom vooral langs!

Ik draai nu ook de MoreGore en Catchup Mutators, die zijn nogal in trek gezien het aantal bezoekers de laatste paar dagen. Suggesties zijn nog steeds welkom!

Ik zit zelf niet zo in de clan scene, ik heb er gewoon geen tijd voor, maar als jullie een CTF war gaan organiseren doe ik graag mee!

GoT CTF server pagina

Verwijderd

Ik doe mee de 10e !! Ik hoor details wel in de chatbox benchMarc !! Mzzl.....
Pagina: 1