De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maar dan is het toch niet mijn eigen helpdesk?
Sorry verkeerd gekeken...kep het al gezienOp zondag 27 mei 2001 16:53 schreef fietstuut het volgende:
hehe welke site?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ook helemaal niet vaag ofzo...
wat voor een helpdesk, wat voor site, waarover, weat schuift het?
wat voor een helpdesk, wat voor site, waarover, weat schuift het?
leze gekkieOp zondag 27 mei 2001 16:53 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
maar dan is het toch niet mijn eigen helpdesk?
°Wil je zelf een site beheren meld je dan aan in het linker frame en volg de instrukties
Mja, ik had tog al vakantiewerk
huh, welke site zien jullie dan?
edit:
aha, helpdesk-portal.com
aha, helpdesk-portal.com

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Wat een erge siteOp zondag 27 mei 2001 17:06 schreef Mr.Blonde het volgende:
CHeck zn profiel dan ook eens of klik op da huisje
Pagina: 1