Toon posts:

[BC3] Trust SpaceC@M 300 probleem :-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen...

ik heb een vraagje over de SPACEc@m 300 Ik ben hem net aan het installeren! netjes stap voor stap de sofware geinstalleert en de gebruiksaanwijzing gelezen! ze zeggen dat ik nadat ik de software heb geinstalleert de webcam moet aansluiten aan een USB poort. (ik neem aan dat ze dat gat bedoelen wat in je kast staat waar USB staat) ik netjes ingestoken past netjes ik start de software op en dan krijg ik de melding:

Als de USB-camera is aangesloten op uw systeem, haal hem dan los en sluit hem opnieuw aan

Als de USB-camara nog niet is aangesloten op uw systeem, doet u dat nu!

Hmmm vaag! ik doe hem er weer opnieuw uit en er weer in maar weer houdt ie die melding! steeds maar weer :( hij gaat ook niet weg!... Ik heb hem ook al eens opnieuw geinstalleert en ook al eens windows98 opnieuw opgestart of ie dan die nieuwe software herkent maar weer niet! (zeg zeggen ook dat het niet hoeft opnieuw opstarten) :( Ik heb wel alles al gelezen wie kan me helpen!?

alvast bedankt voor het lezen :)

PS: ze zeggen ook nog in het boekje: Sluit u de camera aan op een USB-HUB dan dient de USB-HUB voorzien te zijn van eigen stroom verziening <--- wie kan zeggen wat ze hier mee bedoelen?

nogmaal bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Niemand!? :(

ja ja ik ben ongeduldig maar ik wil hem vandaagmet iemand testen!

[edit]
up

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
denk niet dat je veel positieve reacites over trust produckten hier te horen krijgt..

hoewel ze ook soms best wel goede dingen "maken" (lees: re labellen) is het merendeel niet echt om naar huis te schrijven.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 18:47 schreef psygho het volgende:
denk niet dat je veel positieve reacites over trust produckten hier te horen krijgt..

hoewel ze ook soms best wel goede dingen "maken" (lees: re labellen) is het merendeel niet echt om naar huis te schrijven.
Is dat zo slecht dan!??? Najah ik hoef ook niet echt meningen te horen over TRUST! ik wil graag een oplossing voor me probleem!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ik neem aan dat je het ding gewoon rechtstreeks in de usb conn. stopt van je mobo ?? zo ja vergeet dan die hele usb hub zooi dan maar, sluit je hem via een usb hub aan, dan moet die zijn stroon krijgen EXTERN van mobo, dus met een aparte voeding voor de hub. zie ook het volgende

De usb heeft standaard een kleine voedings mogelijheid, meestal genoeg voor maar 1 ding, knoop je een hub op die ene poort, word die poort ineens 2 of meer poorten, dan kan je mobo dus nooit de stroom leveren voor die porten!, snap je ?

En wat betreft je probleem, stop hem een keer in een ander usb slot.
en loop alles nog een keetje na of je alles goed aangesloten hebt en of alles zo zit als het moet, werkt het dan nog niet, kan het ook wesen dat het ding kapot is, of je hardware (mobo0 het niet ondersteunt, dus een beetje meer systeem info is ook wel erg makkelijk

suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk hebben die dummies van Powerline (waar ik hem gekocht heb) nooit mijn USB poorten aangesloten!!!!!!!!!!!!! ze staan namenlijk nergens bij APPARAATBEHEER... nergens te vinden!! :( ik ga morgen maar eens langs met mijn systeemkast.. hij maakt namenlijk echt geen contact met met me webcam!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kun je niet zelf die USB poorten er in gooien dan ?
Pagina: 1