De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Abit, maar er zijn 1001 andere dingen die fout zijn met de abit. Het zou erg fijn zijn als iemand al die fouten een opzichtlelijke manier zou verhelpen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Klopt, hep ik oowk, das normaal (ofjah wat heet normaal) zal wel un keer gefixt worre in 1 van de volgende bios-updeets (hoopt ik), dus leef er maar zow lang meej zouw ik zegge
I see dead pixels...
Verwijderd
Abit 

edit:
Ach, ik overdrijf misschien een beetje, maar ik hoor zeker meer problemen met abit dan met asus.
edit:
Ach, ik overdrijf misschien een beetje, maar ik hoor zeker meer problemen met abit dan met asus.
Lekkere nuttige post. Omdat bepaalde mensen wat problemen hebben met hun Abit mobo is Abit dus maar meteen weer k*t en kl*te.
Ik heb zelf een KT7 en dat ding gaat als de brandweer. Er zijn ook zat mensen die hun Asus A7V in de prullebak geflikkerd hebben en er zijn ook mensen die hun MSI K7T ook zowat doormidden gebroken hebben. Wil dat dan zeggen dat meteen alle Abit, Asus, MSI mobo''s gaar zijn?
Wat een B*ll.
Ik heb zelf een KT7 en dat ding gaat als de brandweer. Er zijn ook zat mensen die hun Asus A7V in de prullebak geflikkerd hebben en er zijn ook mensen die hun MSI K7T ook zowat doormidden gebroken hebben. Wil dat dan zeggen dat meteen alle Abit, Asus, MSI mobo''s gaar zijn?
Wat een B*ll.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik heb een Abit kt7 raid en ik ook al zoiets vaags, soms als m`n pc start dan freezed m`n systeem. Ik ben erachter dat het komt of door Apache die als een service start, of door AVP m`n virus scanner.Op zondag 27 mei 2001 13:16 schreef thepretender het volgende:
Ik heb pas een abit kt7a raid gekocht maar als ik windows afsluit om opnieuw op te starten of hij loopt vast en dan start ik hem opnieuw op dan doet hij dat niet. Het valt mij op dat altijd gebeurt als hij koud opstart.Pas na een minuutje of 5 doet hij het weer.
Iemand een oplossing?
Ik had dit ook en dit bleek gewoon een IRQ conflict te zijn.
Geef anders es een overzicht van je PCI/AGP kaarten?
Geef anders es een overzicht van je PCI/AGP kaarten?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
80 van de 100 keer heeft er dan iemand z''n CPU L1 bruggen ingekleurd, en de streepjes moeten opnieuw worden gedaan.
19 van de 100 keer is de Vcore te laag.
1 op de 100 keer is het een brak moederbord of een gammele CPU.
Mazzl,
Hooi.
19 van de 100 keer is de Vcore te laag.
1 op de 100 keer is het een brak moederbord of een gammele CPU.
Mazzl,
Hooi.
Pagina: 1