Toon posts:

[BC3] Aansturen palm *zonder* digitizer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nog een oude palm IIIe liggen, zonder de digitizer (touchscreen) (tip voor iedereen, niet gaan zitten met dat ding in je achterzak :) )

anyways.. nu vond ik hier een proggie om zo''n ding als lcd display te gebruiken aan bijv. een PC.

Weet iemand hoe (en of) het mogelijk is om
ten eerste de calibratie van de digitizer (en het welcome scherm, datum en tijd enzo) van de palm te omzeilen, dat programmatje op de palm te zetten, en bij het aanzetten automagisch te laten starten.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Uhm... ik had zo''n proggie jah!
Je kan dan het scherm van de palm overnemen. :)

Uhh... kan het zo niet vinden, maar contact me ff op ICQ/mail vanavond.... ben nu op me stage.

Whatever.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Je kan ook het schermpje laten repareren voor 135,-

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tsja, heb ik ook geprobeerd bij palmrepair@sfinx.demon.nl maar er wordt niet op mijn e-mails gereageerd :(
Ik heb Palm ook gebeld maar daar repareren ze voor ca. 250 piek, alleen een digitizer-scherm opsturen doen ze niet (is namelijk makkelijk zelf te installeren) :Z
Is wel mogelijk om in Engeland voor ca. 120 gulden te bestellen.....moet ik nog doen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iemand anders nog eenadres in Nederland waar je digitizer-glas kan bestellen ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Misschien weer een gezamelijke inkoop ?

ik heb nl ook nog een palm III met defect digitizertje.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Op maandag 28 mei 2001 09:55 schreef El-Comandante het volgende:
Tsja, heb ik ook geprobeerd bij palmrepair@sfinx.demon.nl maar er wordt niet op mijn e-mails gereageerd :(
Ik had meteen reactie en dat met pasen!
is allemaal snel en goed verlopen .. probeer het nog eens zou ik zeggen..
Pagina: 1