Toon posts:

[BC3] Geheugen probleem wie weet dit???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik wide in mijn pc 128 mb SDram 100 plaatsen, Dit ging niet werd niet geaccepteerd door mijn moederboard.
Enfin, ik weer mijn oude geheugen terug gezet, en nnu herkend mijn moederboard mijn enen simm niet van 32 MB SDram. Enfin, ik weer klooien, en ja hoor ik had 80 MB intern(voorheen 96) dus ik tevreden maaar mijn 32 mb simm draait op halve krachten. Nu bij elke stratt van de pc geeft die telkens een ander getal aan de ene keer 80 MB de ander keer 96 MB, snappie het nog??? Ik niet in elkgeval. Gister gaf die ineens aan onbetrouwbaard XMS geheugen. Ik snap er geen hout meer van wat doe ik fout wat is er mis??, iemand een idee???

thnx

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Misschien heb je een dubbelzijdige 32 MB module en accepteert het slot waar je het in zet slechts enkelzijdige, dus maar 16 MB. Probeer eens de modules om te draaien :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 11:45 schreef dennisdotcom het volgende:
Misschien heb je een dubbelzijdige 32 MB module en accepteert het slot waar je het in zet slechts enkelzijdige, dus maar 16 MB. Probeer eens de modules om te draaien :)
Heb ik al geprobeer, maar zelf mijn oude module wil die nu niet meer accepteren. Dat vindt ik zop raar. :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
download van www.simmtester.com eens docmem
Wanneer zelfs himem.sys al aangeeft dat je slecht geheugen hebt, moet doc-mem toch zeker wel kunnen aangeven wat er waar kapot is.
Maar waarschijnlijk is je 32 MB module kaduuk :(

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Dennis
  • Laatst online: 16:05
Op zondag 27 mei 2001 11:48 schreef TD-er het volgende:
Wanneer zelfs himem.sys al aangeeft dat je slecht geheugen hebt, moet doc-mem toch zeker wel kunnen aangeven wat er waar kapot is.
Voor de helft zeker...

• Xandrios
  • Laatst online: 16:03
maak de pennetjes van de simss ff schoon met een glasvezelpen oid.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 11:48 schreef TD-er het volgende:
Tot zover kwma ik ook al maar, hoe kan dat nou als ik me oude geheugen eruit haal en later weer terug wil plaatsen dan al gelijk stuk?????, kan toch niet, voor ik hem eruithaalde werkte me pc nog op 96 MB :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
bekijk anders ens deze thread: [topic=185392]

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
heb je misschien nog de CAS op 2 staan i.p.v. op 3 ??, dat zou ook wel eens de oorzaak kunnen zijn.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 12:36 schreef Delta2 het volgende:
heb je misschien nog de CAS op 2 staan i.p.v. op 3 ??, dat zou ook wel eens de oorzaak kunnen zijn.
Waar vindt ik dat dan want ik wet het nu ook niet meer

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

nou ja dan zoek ik wel verder

:)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
maak met een glasvezel pen of gummetje de contacten schoon, werkt dit nog niet en wissel een aantal keer van slotje, blijf je de melding houden van onbetrouwbaar memory, dan is het gewoon kapot!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1