De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik weet wat je bedoelt, het is een rare soort ATX voeding. Mijn oom heeft het ook. Waarschijnlijk zit er achter op de voeding ook een aansluiting voor de monitor en geen ATX Main Switch.
Als ik jou was zou ik als je je er aan stoort gewoon een andere voeding kopen!
Als ik jou was zou ik als je je er aan stoort gewoon een andere voeding kopen!
Doet ie van mij ook. Ik dacht dat je daarvoor iets uit moest zetten in de bios. Iets in de poweroptions. Heeft iets te maken met "soft poweroff". Op zich kan het geen kwaad, dus ik heb het maar zo gelaten.Op zondag 27 mei 2001 11:39 schreef tiger2000 het volgende:
Hey allemaal
Ik heb sinds kort een nieuw systeem:
- MSI K7T Turbo
- Duron 750 CPU
Dit alles zit ingebouwd in een midi-tower 300 watt. Maar nu heb ik een vaag probleem. Mijn systeem zit op een verlengsnoer met schakelaar en als ik die schakelaar omzet, dan gaat mijn systeem heel effe aan (3 sec ofzo) om daarna weer uit te gaan.
Hoe kan dit?
regards, tiger
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmmmm vreemd. Zou die voeding van mn oom dan gewoon brak zijn vanwege die monitor aansluiting etc...
Hebben jullie ook een monitoraansluiting achterop?
Hebben jullie ook een monitoraansluiting achterop?
Je kunt inderdaad in het BIOS van dat board instellen wat ie doet na een spanningsonderbreking. Hij kan bijv. automatisch uit (handig voor servers), of automatisch uit (staat nu bij lou zo blijkbaar). Check de manual ff... 
edit:
Ik heb trouwens ook een monitoraansluiting achterop mijn voeding, en da''s een normale ATX-voeding hoor. De nieuwere schijnen weer zo''n aansluiting te hebben
Ik heb trouwens ook een monitoraansluiting achterop mijn voeding, en da''s een normale ATX-voeding hoor. De nieuwere schijnen weer zo''n aansluiting te hebben
ik heb het ook, en het ligt aan je mobo !
elk MSI mobo doet het.
Opzich maakt het niet uit, maar het beste is om gewoon altijd spanning op de pc te laten staan, en hem alleen uit te zetten met de powerknop op je kast
elk MSI mobo doet het.
Opzich maakt het niet uit, maar het beste is om gewoon altijd spanning op de pc te laten staan, en hem alleen uit te zetten met de powerknop op je kast
Probleem had ik ook... Soms..
Ook als je alleen even de powerkabel eruit had. Wat ik vaak als probleem had was dat mijn bios dan deels gewist was. CPU stond dan weer op 333 mhz ipv 500 etc.
Heb nu de pc kast altijd in het stopcontact en de rest achter een schakelaar.
Volgens mij is het zowieso niet echt bevoordelijk voor je systeem. Als je alles tegelijk inschakeld krijg je even een spanningsdip. En met een beetje pech ook een piek.
Haal alleen het systeem van de spanning als ik lange tijd wegga.
Aopen Kast 300 watt powersupply
Asus P3B-F
Ook als je alleen even de powerkabel eruit had. Wat ik vaak als probleem had was dat mijn bios dan deels gewist was. CPU stond dan weer op 333 mhz ipv 500 etc.
Heb nu de pc kast altijd in het stopcontact en de rest achter een schakelaar.
Volgens mij is het zowieso niet echt bevoordelijk voor je systeem. Als je alles tegelijk inschakeld krijg je even een spanningsdip. En met een beetje pech ook een piek.
Haal alleen het systeem van de spanning als ik lange tijd wegga.
Aopen Kast 300 watt powersupply
Asus P3B-F
Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
Pagina: 1