ik heb win 98,deze draait in principe al op 32 mb ram, nu heb ik RAM idle geinstalleerd, en die zegt dat bij het opstarten(als ik op m''n desktop ben) nog maar 1700 van 256 mb RAM vrij heb, hoe kan dit, want bij 32 mb''ers zou dit toch vast moeten lopen, of zet ie het dan in je virtual memory???
1700 van de 256 vrij
Da''s dan verschrikkelijk virtueel geheugen wat jij daar hebt. Imaginair geheugen?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Hij zal wel 1700 kB bedoelen...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
In dat geval vraag ik me af wat jij in hemelsnaam bij startup allemaal wel niet laadt?
Of heb je een filecaching proggie dat alle ongebruikte RAM gebruikt om veel opgevraagde bestanden van de HDD in RAM te cachen?
En ja, als je 32 MB had zou hij dat in virtueel RAM cachen. Maar of ie dat overleefd betwijfel ik. Dat zou een memoryload van 800% zijn.
/me heeft trouwens 4 jaar gewerkt met 400% memoryload. Dat liep, maar dat liep ook veel vast.
Of heb je een filecaching proggie dat alle ongebruikte RAM gebruikt om veel opgevraagde bestanden van de HDD in RAM te cachen?
En ja, als je 32 MB had zou hij dat in virtueel RAM cachen. Maar of ie dat overleefd betwijfel ik. Dat zou een memoryload van 800% zijn.
/me heeft trouwens 4 jaar gewerkt met 400% memoryload. Dat liep, maar dat liep ook veel vast.
Verwijderd
Als je 170 MB van de 256 MB vrijhebt is er niks vreemds aan de hand.
Idd zou op een bak met 32 MB de rest geswapped worden naar de HDD (Virtual Mem.)
Ik kan Win98SE booten en draaien op 8 Mb (VMware roels)
Idd zou op een bak met 32 MB de rest geswapped worden naar de HDD (Virtual Mem.)
Ik kan Win98SE booten en draaien op 8 Mb (VMware roels)
Pagina: 1