De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb je iets meer te besteden--->Plextor
http://www.mycom.nl
http://www.funprice.nl
http://www.informatique.nl
maare... zie zoveel,... en eigenlijk alleen de speed zegt me wat. Verder heb ik er niet zoveel idee van.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
zelf kocht ik hem voor ?649,-
DUS IK ZEG PLEXTOR
Dat is toch standaard? 8 dagen omruilgarantie? En na die 8 dagen moet je dus helemaal niet bij de fabrikant zijn, dan moet je bij mycom zelf zijn. Zij moeten dan met het product naar de fabrikant. je gaat daar zelf toch geen kosten voor maken neem ik aan?Op zaterdag 26 mei 2001 18:10 schreef Flexx het volgende:
Niks bij Mycom kopen. daar krijg je maar 8 dagen winkel garatie na die 8 dagen moet je bij de fabrikant zijn.
2)Yamaha
3)Teac
4)Lite-On
Of anders de MP7125A met Justlink. Va f 435.
Ik heb dus goede ervaringen met een Ricoh MP7040A, ja. Twee stuks, in juli 99 gekocht, geen enkele storing gehad.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Mac
Verwijderd
Veel betere leescapaciteiten dan Lite-On of Ricoh/Aopen(zelfde loopwerk), vaak firmware updates, levensduur is langer en ook nog es collect&return garantie
op mn werk hebben ze een hele partij teruggestuurt, hij las helemaal nix, en nou hebben ze plextorOp zaterdag 26 mei 2001 18:58 schreef DocMac het volgende:
Ik heb een Acer rewriter (6x4x32) en ik heb nog nooit problemen gehad. Dus dat je geen Acer zou moeten kopen is onzin. Ik ben juist heel tevreden. Hij accepteert alle soorten cd''s en de enige keren dat er problemen met branden waren, kwam ik later tot de conclusie dat ik zelf iets fout had gedaan.
Mac
Wel heb ik op de pcdiscount beurzen al een lite-on 16x10x40 speed brander gezien voor iets van 400 piek. Dan heb je dus een zeer snelle goede brander voor weinig.
of superlinkOp zaterdag 26 mei 2001 18:32 schreef Dave_ het volgende:
Zorg dat als je een burner koopt dat je er een hebt met BurnProof OF JustLink
* Opa breekt ff een lans:Op zaterdag 26 mei 2001 19:03 schreef oppertweaker het volgende:
Plextor, waarom?
Veel betere leescapaciteiten dan Lite-On of Ricoh/Aopen(zelfde loopwerk), vaak firmware updates, levensduur is langer en ook nog es collect&return garantie
Ik heb mijn Ricoh niet gekocht om te lezen maar om te schrijven.
Hij werd met FW 1.20 geleverd en ik heb nu 1.80 (van de 7060)
Over de levensduur (2 apparaten zijn bijna 2 jaar) heb ik niets te klagen. Die is langer dan de technologische voortschrijding en daarom heb ik geen collect en return garantie nodig gehad.
O ja, de Ricoh 7200 ondersteunt echte Ultra DMA.
En dat zeg ik alleen maar vanwege JustLink/BURNproof.
Aangezien er geen 8 speed met deze technologie bestaat en een LiteOn al vanaf 298 aangeboden wordt is elke 8 speed nu een verkeerde keus.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Koop geen Philips; brakke branders, klote support, lelijk design.
Koop geen HP; hebben geen gevoel voor klantvriendelijkheid, gedraagt zich al een verwende grote reus !
/dev/null
Verwijderd
Geld genoeg: Teac, Plextor
Iets minder geld: Lite-on
niet: Philips
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
broertje de CED-8120B (12x) voor 315 piek. LG is nu nog te betalen..zijn hun naam nog aan ''t versterken. Heb zelf geen enkele behoefte aan Burnproof oid...met enig getweak en HQ CDs mag er geen enkele reden zijn voor buffer-probs. Hier nu 300+ schijfjes op m''n 8080B...niet 1 coaster!!!
Thanks tweakers.... you helped me out
Rockerd out
Succes!
Even een linkje toegevoegd:
http://www.elby.de/CloneCD/english/cdr_a.htm
Succes ermee
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Geen geld dacht ik zo...
Kan hem niet vinden op www.block.nlOp dinsdag 29 mei 2001 09:15 schreef jurjen13 het volgende:
LG CED-8120B (12x) bij de Block voor f199,-
Geen geld dacht ik zo...
wel staat er een sony 8 speed voor 399,-
Waar was dat ? welke stad?Op dinsdag 29 mei 2001 10:54 schreef jurjen13 het volgende:
zaterdag wilde een vriend van me dat ding gaan kopen, uitverkocht, maandag zou hij er weer zijn...en hij heeft hem gisteren gekocht
Vind het alleen raar dat er niks op de website staat voor zo''n megadeal .. zeker als je ziet waar ze een sony 8x voor hebben staan ...