Toon posts:

[BC3] everglide muismatten WAAR??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus die everglide muismatten ergens online bestellen, alleen waaar??????????????????
als je een adresje weet dan is da ook goed =]

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 15:36

star-saber

Ryzen

www.everglide.de

daar heb ik de mijne besteld

prima matjes

Verwijderd

Hmm, heel persoonlijk hoor, maar ik gebruikte ook altijd zo''n Everglide, de Attack Pad, tot ik optisch ging. Vind ik ze net wat te hard voor. Sindsdien gebruik ik een gratis matje van Informatique :) :) :)
Glijdt net wat "lekkerder" IMO.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik vind het matje van tempo (ja het uitzend bureau) nog het beste, zacht, groot en rood (goed voor optisch). gescoort op een banen beurs :)

Verwijderd

Jah,ik zoek er ook nog een goei voor onder mun optische ( jah ik vind het lekker om toch een muismatje onder mun optische te hebben ! ).

Ik heb hiero trouwens nog wel een Ice-mat liggen,dus als iemand er belang bij heeft moet hij/zij mij maar eff mailen.
( doet niet op optisch btw )

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Die everglide matjes zijn veel te duur man :(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Bezulba
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm 1000 piek betalen voor een nieuwe videokaart en dan is 50 piek te duur voor een goede muismat...

blup

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 15:07
In het DPC-forum loopt net een draadje over een massale inkoop van altijdglijders!

stem mee en wie weet heb je niet alleen een goedkope everglide, maar ook een zeer }:O -L logo erop!

Verwijderd

Je mag mijn Ice-mat wel kopen,mail me maar wie er belangstelling heeft !

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49
Werkeend schreef het volgende:
hmm 1000 piek betalen voor een nieuwe videokaart
|:) uh... |:(
Die is gek, wie legt er nu 1000 piek neer voor een videokaart.
(ik ben trouwens van mening dat je monitor minstens 2x zo duur moet zijn als je videokaart en je processor scheelt vaak geen reet, zolang je maar geen UT speelt. (lichtelijk overdreven, dus geen flaims aub)) :7 :P

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:21
Zijn deze matten ook ergens in nederland te bestellen? Of alleen bij die duitse site?

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
ik heb gewoon een of andere stoffen muismat en dat werkt perfect. en mocht deze versleten zijn dan heeft me broer op z''n werk nog wel stoffen liggen :)
Pagina: 1