[BC3] Waarop letten bij aankoop Laptop geheugen

Pagina: 1
Acties:

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Waar moet ik op letten bij het kopen van 2e hands laptop geheugen?
Past alle laptop geheugen (hoe heet dit trouwens So dimm ofzo geloof ik he?) zomaar in iedere willekeurige laptop?

Ik wil 128 of 64 mb sdram pc66 heeft iemand dit toevallig?

Earth is nice, heaven is better...

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
Het maakt niets uit of je pc100 in een pc66 laptop zet,
check van tevoren of je makkelijk bij het geheugenbankje kunt, zoja,
koop je een so dimmetje (ik zou 128 mb doen)
kijk maar op pricewatch, is nouwelijks duurder dan gewoon geheugen,

suc6

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nee, past niet over het algemeen, als je geheugen bij wilt plaatsen kan ik je aanraden www.crucial.com te raadplegen.

Zij leveren gegarandeerd werkend geheugen voor een redelijke prijs, ongeveer fl 215 voor 128Mb.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ook letten op kwaliteit van het beeldscherm, de hoeveelheid licht enz...(hoef je niet altijd met gordijnen dicht te zitten :P)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Flox
Hoe weet ik dan welk so dimmetje in een compaq armada 1750 kan als niet alle so dimmetjes passen?

• Flox
in de manual staat trouwens dat de laptop tot max 160mb intern geheugen geupgrade kan worden, maar als ik 128 bij mijn 64 in doe, dan moet ie toch gewoon op 192 moeten kunnen draaien?

• BC3 Victim
En ga ook even na of je er uberhaupt wel geheugen bij kunt plaatsen.
Vooral bij oudere modellen betekent geheugenuitbreiding vervanging van reeds aanwezig geheugen.

• Flox
In mijn geval ka nik het wel bijplaatsen, die 64 mb (huidig) zitten vastgebakken in het moederbord

Pagina: 1