Earth is nice, heaven is better...
Het maakt niets uit of je pc100 in een pc66 laptop zet,
check van tevoren of je makkelijk bij het geheugenbankje kunt, zoja,
koop je een so dimmetje (ik zou 128 mb doen)
kijk maar op pricewatch, is nouwelijks duurder dan gewoon geheugen,
suc6
check van tevoren of je makkelijk bij het geheugenbankje kunt, zoja,
koop je een so dimmetje (ik zou 128 mb doen)
kijk maar op pricewatch, is nouwelijks duurder dan gewoon geheugen,
suc6
Nee, past niet over het algemeen, als je geheugen bij wilt plaatsen kan ik je aanraden www.crucial.com te raadplegen.
Zij leveren gegarandeerd werkend geheugen voor een redelijke prijs, ongeveer fl 215 voor 128Mb.
Zij leveren gegarandeerd werkend geheugen voor een redelijke prijs, ongeveer fl 215 voor 128Mb.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ook letten op kwaliteit van het beeldscherm, de hoeveelheid licht enz...(hoef je niet altijd met gordijnen dicht te zitten
)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoe weet ik dan welk so dimmetje in een compaq armada 1750 kan als niet alle so dimmetjes passen?
En ga ook even na of je er uberhaupt wel geheugen bij kunt plaatsen.
Vooral bij oudere modellen betekent geheugenuitbreiding vervanging van reeds aanwezig geheugen.
Vooral bij oudere modellen betekent geheugenuitbreiding vervanging van reeds aanwezig geheugen.
In mijn geval ka nik het wel bijplaatsen, die 64 mb (huidig) zitten vastgebakken in het moederbord
Pagina: 1