[BC3] ADSL info voor presentatie HELPPP!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dringend info over adsl nodig voor een presentatie, het liefst in het nederlands.
Wie kan me helpen met een goede link????
:) :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 16:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

http://www.adsl.nl

:O

had je daar nou niet zelf op kunnen komen :?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• BC3 Victim
Ja die link kende ik ook wel, alleen ik heb wat meer technische informatie nodig. Bijvoorbeeld over ADSL management.
Ik doe namelijk HTS telematica

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Bel eens naar KPN of een provider die ADSL aanbied, die hebben vast wel techinische informatie.

Als je uitlegt waarvoor je informatie nodig hebt willen ze je vast wel helpen.

Verwijderd

Vraag een adsl info pakket aan. :+
of kijk op Planet.nl voor een klein beetje adsl nfo..
Maar wil je echt Tech. details..
FF snel de biep in.. Boeken vol over Dig. Comm. 8-)

• BC3 Victim
Ik heb info nodig over ADSL management in het bijzonder.

• BC3 Victim
Ga naar www.google.com
type in "ADSL Managment" klik "Google Search"

Enjoy

BitBiter

Verwijderd

reactie herzien.

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Definieer ''management''. Wil je info over de managementtechnieken/software?

Was getekend, enz. | specs

• BC3 Victim
misschien mxstream.nl??

Verwijderd

gehe ik heb ruim een jaar geleden ook over ADSL een kleine html pagina gemaakt.
Leef je uit, misscchien dat er iets tussen zit voor je.
http://home.hccnet.nl/g.g.a.dijk/ADSL.html

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 19:54
Kijk naar adsl.startkabel.nl

Veel Nederlandse links..erin.

www.tiedragon.nl

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

ADSL maakt gebruik van de polpa techniek :) wat dat is? dat is een data stroom over meerdere frequentie''s zenden deze techniek is al heel oud maar men d8 dat ze er niks mee konden tot voor kort. heb nog veel meer info hierover :) Maar zoek maar gewoon effe op het internet is veel te vinden

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Pagina: 1