Verwijderd
Op de site van hard[OCP] hebben ze een leuk inisatief om sinds kort elke week een bijeenkomst te houden bij [H]ooters. We hadden vroeger ook een Hooters in Nederland maar dat heet nu Teasers Babes & Beer (Amsterdam). Nu is het meschien leuk om ook hier z''n bijeenkomst te houden. Als Tweakers dit ook leuk lijkt is er natuurlijk altijd een datum en tijd te prikken.
Dus reageer en see U @ Tweakers Babes & Beer
Dus reageer en see U @ Tweakers Babes & Beer
hoeft niet per se daar..we kunnen ook wat ff verzinnen, als iemand daar ideen heeft..
(kunnen we wel ons computers een keertje alleen thuis laten s''avond, breken ze dan niet de boel af in huis en eten ze de koelkast leeg)
(kunnen we wel ons computers een keertje alleen thuis laten s''avond, breken ze dan niet de boel af in huis en eten ze de koelkast leeg)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Zouden alleen mensen willen reageeren die dit WEL leuk lijkt. Mensen die niet in dit soort smaak volle cafe''s gezien willen worden blijf dan lekker thuis achter je monitor.
wie regelmatig in de states komt kent Hooters zeer zeker.
Het is zo''n tent waar je met the guys bij elkaar komt (Nobrains lots of muscless)
Heb eens geprobeerd een T shirt voor me vriendin daar te kopen maar dan moest ik er ook zo''n strakke oranje Hot pants bij. De dame in kwestie wou haar broekje niet af staan, nou dan kon ik geen shirt kopen. We hebben er wel de hele avond lol gehad.
Ze serveren Junk and sea food met grote pinchers (Halve Gallons) smerig lauw Amerikaans bier.
[off toppic]
P.S. komt een Amerikaan een Amsterdamse kroeg binnen, zegt ie: ik wil een Amerikaans biertje , en anders datgene, dat er het meest op lijkt
Krijgt ie een glas water
[/off toppic]
Het is zo''n tent waar je met the guys bij elkaar komt (Nobrains lots of muscless)
Heb eens geprobeerd een T shirt voor me vriendin daar te kopen maar dan moest ik er ook zo''n strakke oranje Hot pants bij. De dame in kwestie wou haar broekje niet af staan, nou dan kon ik geen shirt kopen. We hebben er wel de hele avond lol gehad.
Ze serveren Junk and sea food met grote pinchers (Halve Gallons) smerig lauw Amerikaans bier.
[off toppic]
P.S. komt een Amerikaan een Amsterdamse kroeg binnen, zegt ie: ik wil een Amerikaans biertje , en anders datgene, dat er het meest op lijkt
Krijgt ie een glas water
[/off toppic]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen